Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

1-Б   21.04 Математика

               Тема.  Повторення і систематизація.

Заповни розрядну таблицю.

число

десятки

одиниці

27

20

7

46

 

 

75

 

 

83

 

 

91

 

 

 

Порівняй .  Чи всі записані величини можна порівняти?

4см    30см                             5см     2см                           48м            65м              

52м    43кг                              25хв     30хв                        5хв              7 м

Виконай завдання у підручник  112 ст. , завдання 1,2,3;  (1,3письмово)

 

 

 

 

1-Б 21.04 Укр.мова

Тема. Буква я та її звукові значення. Складання речень.

Напиши каліграфічно один рядок буква Я я.

Почитай у яких  словах буква  я позначає два звуки? Напиши звукову модель слів ялинка, рядок. (пригадай- буква я позначає два звуки [й,аколи стоїть  на початку слова і перед приголосними буквами )

Якір, яблуко, сяє,воля,листя.

З поданих слів склади слова і запиши.

Ми зоопарк у ходили. Виросла полі в квітка. Радісно дереві  співала на пташка.

Склади три питальних речення і запиши.

Наприклад:

Галинко, ти любиш читати книги ?

1-Б 21.04 Укр. Мова

 Тема  Відомі імена. Леся Українка- поетична квітка України.

Леся Українка «На зеленому». Вправи для розвитку читання.

Прочитай чистомовку швидку,а потім повільно.

Ла-ла-ла – молоко пила.

Ло-ло-ло – ідемо в село.

Лу-лу-лу – йдемо по селу.

Ли-ли-ли – липки попили.

Лі-лі-лі – рученьки малі.

Прочитай, дай відповіді на питання .(Буквар ст. 95-96)

Знайди у вірші групи слів, які читаються як одне слово і познач їх крапкою  (.).

 

 

21.04          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.