Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 26.05

1 – В

26.05.20

Інтегрований курс «Навчання грамоти» ( 2 уроки )

Тема:  Читання  складів, слів і речень з вивченими буквами. Написання вивчених букв .

Починаємо працювати!

1.Давайте для початку пригадаємо вивчені букви. Дитина пише букву  а ми слідкуємо чи правильно він їх пише.( Хто не може писати, та називає написані букви)

А а,  В в, Д д, З з, И и, І і, Е е, К к, Л л, М м, Н н, О о, П п, Р р, С с, Т т, У у.

2.Назвіть голосні букви з даного рядка.

3. Самостійно назвіть слова із голосними буквами. ( наприклад: ліс, мама, суп, дощ … ).

Гімнастика для очей ( вправа маятник)

  Сьогодні будемо читати склади,слова,речення із вивченими буквами .

1.ВА, ОВ, ДУ, Сі, МУ, СВА, ГАР, УЗО

2.СА-ВА,  МА-МА, ГА-НОК, БА-БА, НІ-НА

3.Прочитайте слова: ставок, вікно, слива.

  - Яка буква є спільною для всіх  цих слів? ( буква «ве»)

- Давайте пригадаємо, як її правильно писати.

4.Написання букви Вв за зразком

5.Читання речень

ВЕС-НА. НАД-ВО-РІ  ТЕП-ЛО. ДІ-ТЯМ  ВЕ-СЕ-ЛО.

ВЕСНА. НАДВОРІ ТЕПЛО. ДІТЯМ ВЕСЕЛО.

 

Математика

Тема:  Число і цифра 9.Склад числа 9. Написання цифри 9.       

Мета: продовжити формування в учнів поняття числа; вправляти в утворенні чисел натурального ряду; слідкувати за правильністю написання цифри 9; вдосконалювати обчислювальні навички; 

Виховувати охайність під час письма.

     Починаємо працювати!

1.Повторення вивченого матеріалу

  • Усний рахунок

      (розв’язати приклади ,усно)

   8+1=9               4+1=5          7+1=8

   1+1=2               6+1=7          5+1=6

         Гра «Так – Ні»

У веселки 6 кольорів (Ні)

У трикутника – 4 сторони (Ні)

Два вогники у світлофора (Ні) 

Тиждень – це 7 днів  ( Так)

   3. Каліграфічна хвилинка

Запис цифр у зошитах

          5 7 8

    4. Математичний диктант

       Вставити пропущені числа

       1 2 3 … 5 6…8… .

  1. Сьогодні  ми будемо працювати з числом і цифрою 9. Навчимося писати

  2. .Підготовча робота

— Послухайте загадку. Про яку цифру йдеться?

Цифра дев’ять чи дев’ятка —

Наче в цирку акробатка,

Сторчака як перевернеться

І на шістку  обернеться.

— Яке число ми  будемо сьогодні  вивчати?

  6. Ознайомлення з рукописною цифрою 9

  • Пояснення вчителя.

— Цифра 9 складається з малого овалу і великого правого півовала. Починають писати цифру трохи нижче за правий верхній кут клітини (приблизно там, де і початок цифри 6), ведуть лінію вгору ліворуч, заокруглюючи її до центра клітини, потім праворуч угору до вихідної точки. Від початкової точки пишуть великий правий півовал, торкаючись середини нижньої сторони клітини.

7. Написання цифри в повітрі під рахунок «раз-i, два-і».)

8. Написання цифри в зошиті(за зразком) 

 9. Утворення числа 9. Робота із числовим рядом

1 2 3 4 5 6 7 8 9

— На якому місці стоїть число 9?

— Яке число стоїть перед 9?

— Яке число більше — 8 ?

— На скільки більше?

    10.  Первинне закріплення.   

Аналіз вправ на засвоєння числа і цифри 9, її написання. (ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер)

  • Шляхом складання  паличок червоного і зеленого кольорів утворити число 9.

  • Прочитати числа від 0 до 9.

11. Пальчикова гімнастика

Діти ритмічно згинають і розгинають пальці, промовляють за вчителем ( батьками)  слова:

Пальці в піжмурки гуляли.

І голівоньки ховали.

Ось так, ось так —

Всі голівоньки ховали.

12.Склад числа 9( Робота з підручником с.93)

     13.Закріплення вивченого матеріалу

-Робота з геометричним матеріалом

Скільки на малюнку кругів, трикутників, чотирикутників?

   ІV. Заключний

1. Підсумок уроку. Рефлексія

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Яку цифру й число вивчали?  (9)

— Оцініть свою роботу в зошиті смайликом.