вівторок 26.05
МАТЕМАТИКА
Перевіряємо свої досягнення с.139
1.Які вирази можна замінити дією множення?
7+7+4+7 6+6+6+6
8+8+8+8-8 3+3+3
2.Які різниці можна замінити дією ділення?
10-7-3 12-4-4-4
18-9-9 15-3-3-3-3-3
3. Які вирази мають однакове значення?
5*1 0*10 16:2
0:7 2*4 5:1 9*0
4. Задача
Карамельок-12
Шоколадних-18
Як порівну розділити між трьома онуками?
Допиши розв’язання задачі.
12:3=4 (по 4 карамельки)
18:3= (по …. шололадних)
Укр. Мова
Тема: Перевірна робота. Контрольний диктант
Мета: перевірити вміння учнів писати під диктування речення, що містять слова, вимову і правопис яких потрібно запам’ятати, добирати заголовок до тексту, застосовувати правила переносу слів, навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати любов до тварин.
Хід уроку
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. Настанови на написання диктанту.
-
Уважно слідкувати за вимовою слів.
-
Писати охайно.
-
Застосовувати правила переносу слів.
-
Пам’ятати про розділові знаки в кінці речень.
-
Пригадай, як пишемо слова власні назви.
Мурка
У нашої Мурки пухнастий хвостик. Лапки чорненькі. Вуса у Мурки довгі. Вона любить гратися клубочком з ниток. Часто Мурка заплющує очі і тихо муркоче.
Фізкультхвилинка
Всі піднесли руки — раз!
На носках стоїть весь клас.
Два — присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! — і вгору,
Два! — і вниз,
На сусіда подивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз — присіли, два — піднялись.
Хай мужніє ваше тіло.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.
Граматичне завдання
Доберіть і запишіть заголовок до тексту.
ЧИТАННЯ
Тема. Щоб завжди був світ прекрасним.
Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»(с.140).
Мета: розширити знання учнів про природу; вдосконалювати навички виразного читання тексту, вміння інтонувати речення, аналізувати прочитане; вчити розповідати про враження зі свого досвіду; формувати пізнавальні інтереси учнів; прищеплювати любов до краси природи.
— Сьогодні ми зробимо так, щоб світ був прекрасним. Для цього прочитаємо вірш Олени Полянської «Щоб завжди був світ прекрасним».
Вправа «Передбачення».
— Прочитайте заголовок на с.140.
На вашу думку, про що буде розповідатися в цьому вірші?
— Розгляньте ілюстрацію на с.140.
Читання вірша на с.140.
Дайте відповіді на запитання.
Про кого йдеться у вірші?
Я можу помилитися, але, здається, щастя потрібне всім?
Що потрібно, щоб усі були щасливими?
Опишіть, яким ви уявляєте щастя?
Чим вам подобається малюнок?
Вікторина «У гості до добра».
— Запрошую пройтися сторінками казок. Упізнайте казку та скажіть, яке добро зробили його персонажі.
«Посадив дід ріпку. Виросла ріпка велика-превелика...» (Казка «Ріпка». Добро: дід — посадив ріпку, доглядав; баба, внучка, собачка, кицька, мишка — всі дружно її витягали, ніхто не залишив справу, а довели її до кінця.)
Чого навчає нас ця казка?
(Допомагати одне одному, дружно працювати, робити добро).
Наведіть приклади, коли ваша сім`я дружно працювала.
«Коли це дід оглядівся — нема рукавички. Він тоді назад, шукати її, а собачка попереду бігла...»
(Казка «Рукавичка». Добро: собачка допоміг знайти дідові рукавичку.)
— Чого навчає ця казка?
(Допомагати старшим, які потребують допомоги.)
— Хто з вас допомагав старшим і чим?
— Пригадайте, чи надавали особисто ви допомогу товаришеві, який потрапив у біду?
— Які риси характеру ваших друзів подобаються вам найбільше?
— Чи буває так, що друзі засмучують вас?
— Як навчити своїх однокласників мати хороші стосунки?
Люби інших, як сама себе,
І ворогу не мисли злого.
Чого не хочеш для себе,
Не побажай того другому.
Уся наука в цих словах
Святої правди тут скрижалі,
Другої правди не буває
Одну її я тільки знаю,
Не буде їй вовік кінця,
Вона не вмре і не загине,
Із під тернового вінця,
Вона колись до нас прилине!
Завдання
Замалюй свій настрій смайликом!
ВИСНОВОК
БАЖАЙ ВСІМ ЩАСТЯ!