Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 26 .05

Математика.

Тема.. Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів.

Мета. Закріпити та узагальнити знання та вміння учнів з математики; розвивати  пам’ять, мислення, увагу; проводити корекцію над вимовою; виховувати самостійність, акуратність при оформленні робіт

Словник: множення, ділення, площа, периметр, довжина, ширина.

Матеріал; підручник, телефон.

 

Хід уроку.

  1. записати назви чисел: 20, 350,1000, 15473, 85000

  2. Розв’язати рівняння:  Х х 10 = 380

                                           64 х Х = 64

3. Обчислити:

18 х 3 + 16 х 2

19 х 4 + 25 х 9

4. Задача.

Посадили 5 відер картоплі

Зібрали 30 відер

У скільки разів більше зібрали картоплі ніж посадили?

Накреслити прямокутник.

Довжина -7 см

Ширина – 2 см

Обчислити площу  прямокутника

 

УЖМ

Тема. Читання казки «Кицькин дім»

Мета:

  • виявити знання про свійських тварин, зокрема про кішку;

  • виявити вміння відгадувати загадки про тварин,  використовуючи жести ;

  • виявити вміння слухати утішку, розуміти її зміст жестовою мовою; 

  • розширяти мовленнєві ресурси,  діалогічне мовлення, використовуючи дактиль і жести;

  • розширяти уявлення про небезпечні ситуації, пов’язані з вогнем;

  • продовжувати вчити правила поводження з вогнем, використовувати їх на практиці;

  • виховувати любов до тварин та бережливе та турботливе ставлення до них

Словник; Бім-бім, дзелень-бім, зпжкривсь – сумував, присмаливсь –трішки загорівся, цуцик – маленьке песинятко.

Матеріал: телефон , інтернет-ресурс «месенджер»

Зід уроку

Загадка

Хто з хвостиком і вушками,

В кого лапи з подушками,

Як ступа ніхто не чує,

Тихо крадучись полює,

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від …

Бліц – опитування» «Кішка»

  • Хто це?_______________

  • Це свійська чи дика тварина?__________________________

  • Якого ще може бути?_____________________

  • Якого розміру?_________________________

  • Яка кішка на дотик?______________________

  • Як можна сказати лагідно на кішку?_________________

  • Яке прізвисько можна дати кішці?_______________________

  • Чим любить займатися кішка?________________________________

  • Що любить їсти кішка?___________________________________

Завдання( напишіть відповіді на мої запитання

 

 


 

Читання утішки «Загорівся кицькин дім», демонстрація ілюстрації до утішки

Бім-бім, дзелень-бім,
 Загорівся кицькин дім!

Бім-бом, дзелень-бом,

Валить дим стовпом.

Кішка  вискочила,

Очі витріщила,

Бім-бом, дзелень-бом,
 Біжить курочка з відром,
 Бім-бім, дзелень-бім,
 Щоб гасити кицькин дім.
 Бім-бом, дзелень-бом,
 Біжить цуцик з помелом,

Сіре зайченя з листом
 Раз, раз , раз, раз,

І вогонь загас.
 Погасили всі разом,
 Стоїть цілий кицькин дім,
 Лиш коточок зажуривсь,

Бо хвосточок присмаливсь.

 

Бесіда за змістом:

  • Що сталося у кицьки? (загорівся дім)

  • Що зробила кішка, коли загорівся дім? (вискочила з будинку)

  • Чи правильно зробила кішка, коли вискочила з дому?(діти, кішка правильно зробила, що вибігла з дому під час пожежі) ( так – правильно)

  • Хто допомагав гасити? (цуцик, сіре зайченятко,курочка)

  • Чому сталася пожежа, як ви гадаєте?_____________________________( подумайте самостійно)

 

Діти, з сірниками грати не можна. Тільки в умілих руках ось ці маленькі палички (сірники) приносять користь,  добувають вогонь.

А для чого потрібен вогонь, як ви думаєте? ( на вогні варять їжу, вогонь зігріває, дає світло)

Але з вогнем треба бути обережним, щоб не було біди - пожежі, як це сталося у кішки.

Завдання: прочитати уважно казку, повторити назви свійських тварин та вміти показувати їх назви жестовою мовою