вівторок 26 .05
Математика.
Тема.. Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів.
Мета. Закріпити та узагальнити знання та вміння учнів з математики; розвивати пам’ять, мислення, увагу; проводити корекцію над вимовою; виховувати самостійність, акуратність при оформленні робіт
Словник: множення, ділення, площа, периметр, довжина, ширина.
Матеріал; підручник, телефон.
Хід уроку.
-
записати назви чисел: 20, 350,1000, 15473, 85000
-
Розв’язати рівняння: Х х 10 = 380
64 х Х = 64
3. Обчислити:
18 х 3 + 16 х 2
19 х 4 + 25 х 9
4. Задача.
Посадили 5 відер картоплі
Зібрали 30 відер
У скільки разів більше зібрали картоплі ніж посадили?
Накреслити прямокутник.
Довжина -7 см
Ширина – 2 см
Обчислити площу прямокутника
УЖМ
Тема. Читання казки «Кицькин дім»
Мета:
-
виявити знання про свійських тварин, зокрема про кішку;
-
виявити вміння відгадувати загадки про тварин, використовуючи жести ;
-
виявити вміння слухати утішку, розуміти її зміст жестовою мовою;
-
розширяти мовленнєві ресурси, діалогічне мовлення, використовуючи дактиль і жести;
-
розширяти уявлення про небезпечні ситуації, пов’язані з вогнем;
-
продовжувати вчити правила поводження з вогнем, використовувати їх на практиці;
-
виховувати любов до тварин та бережливе та турботливе ставлення до них
Словник; Бім-бім, дзелень-бім, зпжкривсь – сумував, присмаливсь –трішки загорівся, цуцик – маленьке песинятко.
Матеріал: телефон , інтернет-ресурс «месенджер»
Зід уроку
Загадка
Хто з хвостиком і вушками,
В кого лапи з подушками,
Як ступа ніхто не чує,
Тихо крадучись полює,
І маленькі сірі мишки
Утікають геть від …
Бліц – опитування» «Кішка»
-
Хто це?_______________
-
Це свійська чи дика тварина?__________________________
-
Якого ще може бути?_____________________
-
Якого розміру?_________________________
-
Яка кішка на дотик?______________________
-
Як можна сказати лагідно на кішку?_________________
-
Яке прізвисько можна дати кішці?_______________________
-
Чим любить займатися кішка?________________________________
-
Що любить їсти кішка?___________________________________
Завдання( напишіть відповіді на мої запитання
Читання утішки «Загорівся кицькин дім», демонстрація ілюстрації до утішки
Бім-бім, дзелень-бім,
Загорівся кицькин дім!
Бім-бом, дзелень-бом,
Валить дим стовпом.
Кішка вискочила,
Очі витріщила,
Бім-бом, дзелень-бом,
Біжить курочка з відром,
Бім-бім, дзелень-бім,
Щоб гасити кицькин дім.
Бім-бом, дзелень-бом,
Біжить цуцик з помелом,
Сіре зайченя з листом
Раз, раз , раз, раз,
І вогонь загас.
Погасили всі разом,
Стоїть цілий кицькин дім,
Лиш коточок зажуривсь,
Бо хвосточок присмаливсь.
Бесіда за змістом:
-
Що сталося у кицьки? (загорівся дім)
-
Що зробила кішка, коли загорівся дім? (вискочила з будинку)
-
Чи правильно зробила кішка, коли вискочила з дому?(діти, кішка правильно зробила, що вибігла з дому під час пожежі) ( так – правильно)
-
Хто допомагав гасити? (цуцик, сіре зайченятко,курочка)
-
Чому сталася пожежа, як ви гадаєте?_____________________________( подумайте самостійно)
Діти, з сірниками грати не можна. Тільки в умілих руках ось ці маленькі палички (сірники) приносять користь, добувають вогонь.
А для чого потрібен вогонь, як ви думаєте? ( на вогні варять їжу, вогонь зігріває, дає світло)
Але з вогнем треба бути обережним, щоб не було біди - пожежі, як це сталося у кішки.
Завдання: прочитати уважно казку, повторити назви свійських тварин та вміти показувати їх назви жестовою мовою