Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 26 .05

Математика 26.05.20.4-б

Тема.  Величини. Метрична система мір

Мета: вчити учнів розв’язувати вирази та задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; коригувати вимову учнів; виховувати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

1.Організація учнів до уроку

Доброго дня! Хорошого настрою.

2.Перевірка домашнього завдання.

Що було вам на домашнє завдання? Які виникали труднощі під час виконання домашнього завдання. (перевірку  домашнього завдання здійснюю формі спілкування через вайбер-групі).

3.Оголошення теми та мети уроку

 На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вчитися розв’язувати вирази та розв’язувати задачі. Повторимо величини, а саме метричну систему мір.

4.Вивчення нового матеріалу

(пояснення програмового матеріалу здійснюю через вязок у вайбер-групі)

У більшості країн  світу утворена метрична система мір. Основною одиницею довжини в цій системі є метр.

Завдання.  Обчисліть іменовані  вирази (із коментуванням).

5грн 76к:9=     10м:4=       13см5мм:5=

5грн:10=          10т:4=         7дм8см:3=

50к*10=            5ц:10=        8т1ц:9=

Завдання. Задача.

19м 50см тканини розрізали на 6 рівних частин. Скільки метрів тканини у 4 таких частинах?

Завдання. Задача.

Трьом косарками за 7 год скосили траву з площі 42 га. З якої площі скосить траву одна така така косарка за 4 год?

5. Закріплення вивченого матеріалу

Завдання. Виконайте дії з іменованими числами.

26кг372г:76-22кг88г:88=

Завдання. Задача.

Довжина прямокутної ділянки 84м, а ширина у 2 рази менша. Знайдіть площу?

6. Підсумок кроку.

Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? Яке завдання викликало у вас труднощі? Що вам вдавалося легко?

7. Домашнє завдання.

Задача.

За 6 хв три кухарі зліпили 72 вареники, порівно кожен. За скільки хвилин один кухар може зліпити 28 вареників?