Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

Літературне читання.

Тема. М. Позанська “Співай, соловейку!”, Любов Забашта “Дивосвіт, дивосвіт...”

Опрацювання вірша Марія Познанської “Співай, соловейку!”.

Самостійне читання твору учнями.

  • Чому соловейко співає співає?

  • Прочитайте, як автор описує спів птаха?

  • Скажіть словами з вірша, про що він співає.

  • За що слухачі вдячні птаху ?

  • Звідки соловей приніс свою чудову пісню?

  • Що з прочитаного ви могли б побачити, а що — почути?

Опрацювання вірша Любов Забашта “Дивосвіт, дивосвіт”

Виразне читання вірша.

Дати відповіді на запитання до вірша.

 

 

Математика.

Тема. Знаходження числа за його частиною. Розв'язування задач. Розв'язування нерівностей.

Завдання 1036.

Знайди довжину відрізка АВ=?, якщо 1/4 довжини відрізка становить 18мм.

Завдання 1037.

Задача 1038.

Прочитайте, задачу.

  • Що означає число 9 у задачі?

  • 1/3 — уся кількість учнів класу?

  • Скільки учнів у випускному класі?

Завдання 1043 (усно).

Домашнє завдання. №1044,1045.

 

 

Українська мова.

Контрольна робота диктант.

                                     Букет польових квітів

  Особливе почуття охоплює нас, коли в гарячу літню пору приходимо в поле. Скільки довкола простору, світла! Від обрію до обрію вітер котить золоті хвилі зернових. Десь перегукуються перепілки. Степове повітря сповнене солодкого запаху дозрілого колосся. По обидва боки вузької польової дороги в’ється яскрава жива стрічка з квітів.

(63 слова)