Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 28.04

Фізика

Узагальнення і систематизація знань з теми:

«Фізика, як природнича наука»

Д/з Опрацювати презентацію, дати відповіді на завдання, які є в ній.

Презентація доступна за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1eLktUPuf5aYfGC2FpoHIlDS298zkObU2/view?usp=sharing

 

Конспект уроку

з географії

7 – Б клас

28. 04. 2020 р.

Практична робота № 4. 

Тема. Позначення на контурній карті географічних об’єктів

Південної Америки.

Хід роботи.

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ!

Всі підписи на контурній карті виконуються друкованими літерами, чітко, акуратно, так, як на фізичній карті атласу та позначаються такими скороченнями: влк. ( вулкан);

вдсп.( водоспад); вдсх.(водосховище); м.( море); г. ( гора); п – ів ( півострів); оз. ( озеро);

о.( острів );  о – ви ( острови).

Завдання № 1. Позначте й підпишіть на контурній карті «Південна Америка. Фізична карта».

Крайні точки: мис Галлінас, мис Фроуерд, мис Кабу – Бранку, мис Паріньяс, мис Горн.

Море: Карибське.

Затока: Ла – Плата.

Протоки: Магелланова, Дрейка.

Острови: Вогняна Земля,Фолклендські о – ви (Мальвінські).

Завдання № 2. Позначте й підпишіть на контурній карті «Південна Америка. Фізична карта».

Низовини: Амазонська, Орінокська, ЛаПлатська.

Плоскогір’я:Бразильське, Гвіанське.

Гори: Анди (г. Аконкаґуа).

Пустеля: Атакама.

Завдання № 3. Позначте й підпишіть на контурній карті «Південна Америка. Фізична карта».

Річки: Амазонка, Парана, Оріноко.

Озера: Маракайбо, Тітікака.

Водоспади: Анхель, Ігуасу.

Завдання № 4. Позначте й підпишіть на контурній карті «Південна Америка. Політична карта» держави та їх столиці – Бразилія (Бразіліа), Аргентина (БуеносАйрес), Чілі (Сантьяго).

 

Напишіть висновок до даної практичної роботи.

Логоритміка  7б  клас  28.04

М.Лисенко"Молитва за Україну"

  1. Розминка https://www.youtube.com/watch?v=72F1Rnhc7y8

  2. Дихальна  гімнастика https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

  3. Артикуляційні  вправи https://www.youtube.com/watch?v=xDhaDKgb5so&t=4s

  4. Музично-ритмічна  вправа  «Весняна полька-оркестр» (відстукуємо  ритм  за  допомогою  підручних матеріалів,  долонь, тощо)

  5. Робота  над  текстом  вірша  «Молитва  за  Україну». Читаємо,  чітко  дотримуємось  ритму,  тембру.

Боже великий, єдиний!

Нам Україну храни,

Волі і світу промінням

Ти її осіни.

 

Світлом науки і знання

Нас, дітей, просвіти,

В чистій любові до краю

Ти нас, Боже, зрости.

 

Молимось, Боже єдиний,

Нам Україну храни,

Всі Свої ласки, щедроти

Ти на люд наш зверни!

 

Дай йому волю, дай йому долю,

Дай доброго світа,

Щастя дай, Боже, народу

І многая, многая літа!

  1. Слухання  і  відтворення  пісні «Молитва  за  Україну». https://www.youtube.com/watch?v=e4rW6cxRT_M

 

Конспект уроку

з біології

7-Б клас

28.04.2020 рік

Практична робота. Порівняння будови хребетних тварин.

Хід роботи:

А

  1. Розгляньте розміщення хребта у скелеті жаби та риби. Чому він є головною опорою тіла? Які інші відділи скелета прикріплюються до нього? Знати шийні хребці. Чи є вони у риб?
  2. Розглянути довгу куприкову кістку (уростиль), якою закінчується хребет.
  3. Знайти верхні дуги хребта. Що вони утворюють? Який орган розміщується у цьому відділі у земноводних? у риб?
  4. Розглянути скелет голови. Знайти черепну коробку. Які її розміри і який орган вона захищає? Чим відрізняється скелет голови у риб і земноводних?
  5. Знайти передні і задні кінцівки. З яких відділів складається кожна кінцівка? Назвати ці відділи. Скільки пальців у кисті і стопі? Чим відрізняються кінцівки земноводних і риб?
  6. Розглянути, як з’єднується передня кінцівка з хребтом – безпосередньо чи за допомогою певних кісток. Яке значення плечового поясу? Чи є плечовий пояс у риб? Пояснити його відсутність?
  7. Розглянути, як з’єднуються задні кінцівки з хребтом. Чи є тазовий пояс у риб? Пояснити його відсутність?
  8. Записати в зошит назви кісток хребта, передніх і задніх кінцівок, поясу задніх кінцівок.

Б. Розглянути скелет плазуна (череп, хребет, кінцівки)

В.

  1. Розглянути скелет птаха. Знайти відділи: череп, хребет, пояси кінцівок і кінцівки.
  2. Розглянути череп птаха. Звернути увагу на черепну коробку, яка утворена тонкими, але міцно з’єднаними кістками. Знайти великі очні ямки і дзьоб, кістяну основу дзьоба – нижню і верхню щелепи. Чи є на них зуби? Яке значення має цей відділ у житті птаха?
  3. Розглянути хребет, виділити в ньому основні відділи: шийний, грудний,поперековий, крижовий, хвостовий.
  4. Розглянути шийний відділ хребта. Із скількох хребців він складається? В чому особливість цього відділу?
  5. Звернути увагу на грудний відділ, на рухомість його хребців і груду клітку. Знайти в ній широку кістку, грудину з високим гребенем – кілем, а також ребра.
  6. Розглянути пояс передніх кінцівок: він містить щільні воронячі кістки, шаблеподібні лопатки, ключиці, які зрослися у вилочку. Цей пояс дуже міцний. Яке значення?
  7. Знайти пояс задніх кінцівок – таз, він міцно з’єднаний з хребтом. Пояснити, з чим пов’язана така будова.
  8. Знайти кістки передньої кінцівки (плече, передпліччя, кисть). Кисть складається з кісток, які зрослися між собою. Вона не гнеться. Яке це має значення?
  9. Розглянути скелет задньої кінцівки, знайти кістки стегна, гомілки, стопи, довгу кістку стопи – цівку. Визначити кість пальців.

Г.

1. Розглянути скелет ссавців. Він поділяється на скелет голови (череп), тулуба (хребет, грудна клітка), кінцівок та їхніх поясів.

2. Розглянути череп, збільшена мозкова частина, наявні масивні щелепи з зубами. Зуби диференційовані, мають корені, розвинене вторинне піднебіння.

Д. Заповнити таблицю «Порівняльна характеристика хребетних тварин»

Ознаки скелета

Риби

Земноводні

Плазуни

Птахи

Ссавці

Череп

 

 

 

 

 

Хребет

 

 

 

 

 

Грудна клітка

 

 

 

 

 

Скелет поясу передніх кінцівок(плечовий)

 

 

 

 

 

Скелет задньої вільної кінцівки(таз)

 

 

 

 

 

Скелет поясу задніх кінцівок(плечовий)

 

 

 

 

 

Скелет задньої вільної кінцівки

 

 

 

 

 

 

          Зробіть висновок.

                                            АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Навчальний рік.

https://www.youtube.com/watch?v=zZ0W50hDr88

Виконати завдання: Ex.2 p. 10.(read and translate)

https://pidruchnyk.com.ua/979-9klas-nesvit-2017.html

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

                                                   

                                                      Українська мова, 28.04.20р.

Тема. Частини мови, їх правопис і використання в мовленні.

   

 

Розглянути таблицю у підручнику (VSHKOLE_7_klas_ukrajinska_mova_glazova_2015.pdf) на ст..37

  1. І М Е Н Н И К відповідає на питання ХТО? ЩО? 

  2. П Р И К М Е Т Н И К відповідає на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?

  3. Ч И С Л І В Н И К відповідає на питання СКІЛЬКИ? КОТРИЙ?

  4. З А Й М Е Н Н И К відповідає на питання ХТО? ЩО? ЯКИЙ? ЧИЙ? КОТРИЙ?

  5. Д І Є С Л О В О відповідає на питання ЩО РОБИТИ? ЩО ЗРОБИТИ? ЩО БУДУ РОБИТИ? ЩО ЗРОБИВ?

  6. П Р И С Л І В Н И К відповідає на питання ЯК? ДЕ? КОЛИ? КУДИ? ЗВІДКИ? ЧОМУ? З ЯКОЇ ПРИЧИНИ? З ЯКОЮ МЕТОЮ? НАВІЩО? З ЯКОГО ЧАСУ? В ЯКІЙ МІРІ?

  7. ПРИЙМЕННИК

  8. СПОЛУЧНИК

  9. ЧАСТКА

  10. В И Г У К

 

Виконання вправ на повторення вивченого:

  1. Сконструюйте прислів’я. У яких ситуаціях ви б використали подані прислів’я? Поясніть значення поданих прислів’їв.

Мудрим ніхто (не) народився, а навчився.

(Не) правдою весь світ пройдеш, назад (не) повернешся.

На годину спізнився, (не) здоженеш за рік.

(Не) плюй у криницю, доведеться водиці напиться.

 

  1. Вправа 56,

  2. Вправа 55.

Домашнє завдання:

Виконати вправу 58.