Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

Досліджую світ.

Тема. Ранньоквітучі рослини. 

 

  1. Прочитайте вірш.

Сонечко так щедро сяє

Сонечко так щедро сяє,

Вітер хмароньки збирає.

Теплий дощик змочить поле,

Трави, квіти, все навколо.

Диво станеться в природі:

Зацвіте все на городі,

Забуяє зелень в полі-

Буде всього в нас доволі.

О. Війтик-Ющук

- У яку пору року відбуваються події у вірші?

- Назви явища природи, завдяки яким здійсняться весняні дива.

- Про що говорить авторка вірша у останньому рядку?

 

  1. Прочитай.

     Природа забезпечує мешканців нашої планети всім необхідним: теплом, повітрям, водою та їжею.

     Чарівні, прекрасні весняні квіти – справжні провісники весни. Своєю появою вони повідомляють , що надходить радісна пора пробудження природи від зимового сну. Ще навкруги лежить сніг, а вони піднімають свої голівки до сонця. Спочатку зеленіють невеликі листочки, а згодом з`являються на тендітних стебельцях ранньоквітучі весняні квіти.

Навесні найпершими з`являються підсніжники.  А потім розцвітають синьоокі проліски, тендітні крокуси, жовті кульбабки, ніжні фіалки й пахучі конвалії.

   А як цвітуть сади! Абрикоси, розлогі яблуні, груші, сливи та вишні густо уквітчані білим або рожевим цвітом.

 

  • Знайти в Мережі Інтернет такі рослини: підсніжники, проліски, крокуси, кульбабки, фіалки й конвалії.

 

Математика

Тема. Перевіряємо додавання і віднімання.

 

  1. Знайди значення виразу в виконай перевірку №3 с.101.

 

Наприклад: 84-46=38

                     38+46=84

Тобто, приклад з дією віднімання перевіряємо прикладом з дією  додавання.

Наприклад: 58+16=74

                     74-16=58

Тобто, приклад з дією додавання перевіряємо прикладом з дією  віднімання.

 

80-66

64+27

56+28

65-48

32-17

100-54

47+24

53+27

71-44

68+32

 

  1. Розв`яжи задачу.

 

Навколо медузи плавали 7 ставрид і 9 рибок тріски. Після того, як кілька рибин відплили, поруч із медузою залишилося 6 рибин. Скільки рибин відплило?

 

Читання

Тема. Коли буває соромно? Леонід Нечай «Про жовті грушки і червоні вушка» (с. 111-112).

  1. Прочитайте виразно оповідання (с.111-112).

 

  1. Перекажіть оповідання.

 

Українська мова.

Тема.  Навчаюся складати речення . (с. 119-120 впр.30-33)

1. Вправа 30.

— Прочитай. Про який весняний місяць йдеться у вірші?

Що вище сонце – довші дні.
 Зима ховається в барлогу,
 А я сестрі своїй весні
 Встеляю травами дорогу.

Ще не прокинусь ліс від сну,
 Ще ручаї стежки вивчають,
 А вже берізоньки весну
 Пташиним співом зустрічають.

  • Склади і запиши два розповідні неокличні речення про березень.

 

2.Вправа 32.

  • Прочитай вірш Тамари Коломієць.

 

Я змалечку квіти люблю, як життя.

Їх знаю напам''ять, на дотик.

Вирощую, пещу, як мама дитя,

І дня не сиджу без роботи.

У домі без квітів, як без немовля.

Батьки в ньому, наче сирітки...

Я хочу, щоб наша планета Земля

Була дуже схожа на квітку.

 

  • Склади два розповідні окличні речення про квітень.

  1. Вправа 33.

Прочитай вірш про останній весняний місяць. Назви його.

– Я у весни – останній місяць.

Її я славлю, як поет.

І, мов художник-живописець,

Малюю травами портрет.

  • Складіть і запишіть два спонукальні речення про травень. До чого ви будете спонукати його? Про що попросите?