вівторок2 26 .05
Читання.
Тема. Робота з дитячою книгою . «У колі друзів».
Мета : формувати уявлення учнів про різноманітність тематики художніх творів, про ті теми, які близькі й зрозумілі дитині; навчати дітей міркувати, чи потрібно читати твори на тему: «Як дружити, яким має бути друг»; розвивати вміння сприймати твір на слух, давати оцінку вчинкам персонажів твору.
-
Промовте.
-
Я всміхаюсь сонечку
Здраствуй золоте
Я всміхаюсь квіточці хай вона цвіте
Я всміхаюсь дощику
Лийся мов з відра
Друзі, вам всміхаюся
Зичу всім добра
-. Отже на уроці ми сьогодні ми говоритимемо про дружбу. Поміркуйте :
- Яким має бути друг?
- Як треба ставитись до друга?
- Розкажіть про свого друга, подругу?
-
Читання оповідання В. Сухомлинського «Не хочу бути слабшим»
Петрик вчиться у першому класі. А сестричка його Марійка ще не вчиться в школі, їй шість років.
У Петрика велика біда: лінощі. Щоб навчитися добре читати, треба взяти книгу, відкрити її і читати вголос. Читати півгодини, читати щодня.
А Петрикові не хочеться читати, гуляти ж веселіше. Прийде Петрик додому, покладе книги, пообідає й біжить гуляти. А книги лежать.
Минуло півроку. Всі діти вже добре читають, а Петрик ледве слово з складів складає. Прийшла одного разу вчителька до матері Петрикової та й говорить:
— Якщо Петрик щодня не читатиме, залишиться на другий рік у першому класі.
Сидить Петрик біля столу. Соромно йому. А Марійка говорить:
— От добре, залишайте Петрика на другий рік, я з ним разом ходитиму до школи. Я вже добре вмію читати.
Взяла Марійка зі стола книгу й стала читати.
— Ти читаєш, як найкращі мої учні, – похвалила вчителька.
Пішла додому вчителька. Петрик сидить біля столу й думає: «Не хочу бути слабшим від Марійки! Заставлю сам себе...» Розкрив книгу, почав читати. Надворі сніг блищить, ковзани під лавою лежать. Так хочеться гуляти! Але як подумає Петрик, що в одному класі з Марійкою доведеться вчитися, страшно йому стає... І він читає, читає...
-
Дати відповіді на запитання.
-
Чи справдило ваші припущення щодо назви твору?
-
Чи добився своєї мети Петрик?
-
Назвіть головних героїв оповідання.
-
Хто з них ходить до школи і у який клас?( у перший клас)
-
Отже це оповідання про ваших ровесників.
-
Яка біда була у Петрика? (лінощі)
-
А як ви розумієте це слово?
-
До чого це може призвести?
-
Як відреагував Петрик на зауваження вчительки?
-
Яка розмова відбулася вчительки з дітьми?
-
Прочитайте на сторінці останній абзац.
-
А чи вміла читати Марійка?
-
Знайдіть і прочитайте в тексті.
-
Що вирішив для себе Петрик, щоб не бути слабким від Марійки. Знайдіть і прочитайте в тексті.
-
Який вплив мала Марійка на Петрика?(кожного дня задавала питання…)
-
Знайдіть в тексті і почитайте
Висновок:щодня треба читати книжки і знаходити час для відпочинку, розваг , ігор.
4 . Знайомство з віршем про друзів
Читання вірша П. Воронько «Друзяки»
КІТ З РЯБКОМ БУЛИ ДРУЗЯКИ
Кіт з Рябком були друзяки.
Котик нишком у собаки
Брав щоразу м’ясо, сало,
Бо котові завжди мало.
А Рябко зітхав у тузі:
«Хай бере, на те ми друзі».
Діти, ви скажіть мені:
Кіт був друг Рябкові?.
-
Кіт був друг Рябкові? Чому?
-
Так яким має бути справжній друг?
Рефлексія
-
Поміркуй, до якого твору підходить цей вислів?
«До учіння треба терпіння»
«Соромно, аж вуха в’януть»
-
Хто автор оповідань віршів прочитаних сьогодні на уроці.
Повторити твори з розділу « Довкола стільки є краси»
Українська мова.
Тема. Узагальнення та систематизація знань по темі « Текст».
Мета :узагальнити знання учнів про речення, текст; закріплювати вміння розрізняти речення і текст, розвивати мовлення учнів, виховувати допитливість та кмітливість.
Вправа 1 «ДОБЕРИ ЗАГОЛОВОК».
-
Прочитай, добери заголовок.
-
В дятловій кузні
Гаряча пора,
Дятлова кузня
Стоїть край двора.
Дятел невтомно
Працює щодня —
Така роботяща
В нього рідня.
Вчиться він змалку
Так працювать,
Щоб шкідників
З-під кори добувать.
(М. Сингаївський)
- Запиши заголовок.
Вправа 2 « УТВОРИ РЕЧЕННЯ»
-
Пригадайте, що таке речення.
-
Складіть зі слів речення. Запишіть..
Україну, ми, нашу, любимо;
Українкою, тим, я, і, звуся, іменем, пишаюся.
Вправа 3 « УТВОРИ І ЗАПИШИ ТЕКСТ»
-
Пригадайте, що таке текст.
-
Прочитайте речення.
-
Розмістіть і запишіть їх так, щоб вийшов текст.
Мурашка покликала товаришів. Воно було важким. Дружно тягнуть зернинку малі трудівники. Мурашка знайшла зерно.
Математика
Мета: узагальнити та перевірити знання дітей за даною темою; розвивати пам`ять, мислення; виховувати каліграфічність.
Діагностична робота №7
Прізвище, ім’я учня_______________________________
Дата____________________
-
Обчисли.
6•7+8= 36-18=
2•6-11= 70-29=
12:4+27= 70-23+38=
10:2-5= 70-(23+38)=
-
Замість зірочок постав знак >,< або =
5+5+5+5+5+5* 36
9•9 * 72
7•8 * 54
8+8+8* 34-10
-
Із приклада на множення склади два приклади на ділення.
8*9=72 5*3=15