A A A K K K
людям із порушенням зору
Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Методичне об’єднання вчителів природничо-гуманітарних дисциплін

Проблема над якою працює методичне об’єднання: «Формування ключових предметних компетентностей учнів шляхом ефективного поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчально-пізнавальної діяльності».

Фото без опису

Голова методичного обєднання

Шенгера Іванна Іванівна

Фото без опису

Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури

Проблема, над якою працює: Особистісно орієнтоване навчання на уроках української мови та літератури.

 

Войтович Тетяна Олександрівна

Фото без опису

Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури

Проблема, над якою працює: Формування патріотизму, національної свідомості, любові і поваги до держави і до себе на уроках та в позаурочний час.

 

Демчук Володимир Тарасович

Фото без опису

Вчитель англійської мови

Проблема, над якою працює: Використання інноваційних технологій та реалізація діяльнісного підходу до навчання англійської мови як неодмінна умова забезпечення мовної освіти.

 

Гавінська Наталія Григорівна

Фото без опису

Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури

Проблема, над якою працює: Формування національно свідомої життєво спроможної особистості на уроках та в позаурочний час.

 

Щуцький Володимир Павлович

Вчитель історії та правознавства

Проблема, над якою працює: Формування життєвих компетенцій учнів шляхом використання інтерактивних форм навчання та методів на уроках історії та права.

 

 

Яценко Неоніла Павлівна

Фото без опису

Вчитель української жестової мови

Проблема, над якою працює: Впровадження інноваційних технологій на уроці української жестової мови.

 

 

 

 

Цікавий, змістовний нестандартний урок-подорож з учнями 5-А класу ТНРЦ провела вчителька української мови та літератури Палій Мирослава Михайлівна з теми «Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». Образи твору.»

Фото без опису

П’ятикласники, подорожуючи казковою країною Сльозолий, під час зупинок, передбачених маршрутною картою, виконували різні завдання. Так, під час першої зупинки «Хвилинка міцних знань» було проведено бліц-опитування, гру «ТАК – НІ», виконано тестові завдання, які учні перевірили за зразком, виставили  бали й отримали «смайлики» у свої «чарівні скриньки», а художники-літератори показали присутнім свої записи й малюнки у читацький щоденниках.

Фото без опису

На другій зупинці була проведена гра «Темна конячка». Учні на дошці складали картково-малюнкову таблицю, що допомогла їм, дітям з обмеженими освітніми можливостями словесно охарактеризувати персонажів казки. Присутні на уроці казкові герої Плаксій та Лоскотон одягнені у відповідні костюми декламували вірші-самохарактеристики.

Фото без опису

Під час третьої зупинки «Добро перемагає зло» учні складали квітку доброти.

Фото без опису

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень