Методичне об’єднання вчителів природничо-гуманітарних дисциплін
Проблема над якою працює методичне об’єднання: «Формування ключових предметних компетентностей учнів шляхом ефективного поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчально-пізнавальної діяльності».
Голова методичного обєднання
Шенгера Іванна Іванівна
Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
Проблема, над якою працює: Особистісно орієнтоване навчання на уроках української мови та літератури.
Войтович Тетяна Олександрівна
Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
Проблема, над якою працює: Формування патріотизму, національної свідомості, любові і поваги до держави і до себе на уроках та в позаурочний час.
Демчук Володимир Тарасович
Вчитель англійської мови
Проблема, над якою працює: Використання інноваційних технологій та реалізація діяльнісного підходу до навчання англійської мови як неодмінна умова забезпечення мовної освіти.
Гавінська Наталія Григорівна
Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
Проблема, над якою працює: Формування національно свідомої життєво спроможної особистості на уроках та в позаурочний час.
Щуцький Володимир Павлович
Вчитель історії та правознавства
Проблема, над якою працює: Формування життєвих компетенцій учнів шляхом використання інтерактивних форм навчання та методів на уроках історії та права.
Яценко Неоніла Павлівна
Вчитель української жестової мови
Проблема, над якою працює: Впровадження інноваційних технологій на уроці української жестової мови.
Цікавий, змістовний нестандартний урок-подорож з учнями 5-А класу ТНРЦ провела вчителька української мови та літератури Палій Мирослава Михайлівна з теми «Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». Образи твору.»
П’ятикласники, подорожуючи казковою країною Сльозолий, під час зупинок, передбачених маршрутною картою, виконували різні завдання. Так, під час першої зупинки «Хвилинка міцних знань» було проведено бліц-опитування, гру «ТАК – НІ», виконано тестові завдання, які учні перевірили за зразком, виставили бали й отримали «смайлики» у свої «чарівні скриньки», а художники-літератори показали присутнім свої записи й малюнки у читацький щоденниках.
На другій зупинці була проведена гра «Темна конячка». Учні на дошці складали картково-малюнкову таблицю, що допомогла їм, дітям з обмеженими освітніми можливостями словесно охарактеризувати персонажів казки. Присутні на уроці казкові герої Плаксій та Лоскотон одягнені у відповідні костюми декламували вірші-самохарактеристики.
Під час третьої зупинки «Добро перемагає зло» учні складали квітку доброти.