Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Проблема методичного об’єднання
«Створення умов для самореалізації кожного школяра у всіх видах діяльності, які сприяють духовному та інтелектуальному зросту учнів»
Девіз методичного об’єднання вчителів початкових класів:
Зібратися разом – це початок.
Залишитися разом – це прогрес.
Працювати разом – це успіх.
Г.Форд
ПРОБЛЕМА МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ:
Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників в умовах НУШ.
Мета та завдання методичного об’єднання
Мета методичної роботи:
- вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду вчителів області і України з питань покращення навчально-виховного процесу початкових класів;
- оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;
- створення умов для професійного зростання, самоосвіти й творчої діяльності вчителів;
- виготовлення дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази класних кімнат;
- з метою плпуляризації кращого досвіду проводити відкриті уроки;
- пропагувати свій досвід на сторінках періодичних педагогічних видань;
- розвиток співпраці з батьками з метою створення умов для забезпечення розвитку сім’ї та належного виконання нею виховної функції.
Враховуючи нові підходи до реалізації Проекту нового Державного стандарту початкової освіти МО вчителів ставить такі завдання:
- опрацювання тексту Проекту нового Державного стандарту;
- надати реальну допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного характеру
стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних інновацій та шляхів ївпровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності; - використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;
- підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі.
Завдання членам м/о:
· Поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом.
· Працювати під лозунгом «Кабінет – творча лабораторія вчителя».