Підгрупове заняття з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови було проведено з учнями з порушеннями слуху 8-А класу.
Дата: 20.02.2022 10:56
Кількість переглядів: 91
Підгрупове заняття з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови було проведено з учнями з порушеннями слуху 8-А класу. На уроці вчитель проводила автоматизацію вимови звуку [З], розвивала монологічне та діалогічне мовлення з опорою на лексичну тему «Т.Г.Шевченко. Життєпис поета».
Корекційна робота проводилась за такими етапами:
сприймання на слух,
дотримання правильної звуковимови, автоматизація звуків та їх поєднання в словах та фразах.
За допомогою методично-дидактичного матеріалу вправляли лексичну та граматичну сторони мовлення, збагачували словниковий запас учнів, користуючись розробленою вчителем мультимедійною презентацією поглибили знання про життєвий та творчий шлях Т.Г. Шевченка.