Міжнародна науково-практична конференція “Інклюзивне навчання в новій українській школі”
26-27 березня 2018 р. на базі Теребовлянського НРЦ проходила Міжнародна науково-практична конференція “Інклюзивне навчання в новій українській школі”.
Ініціатором проведення конференції з актуального на теперішній час питання виступив відділ освіти Теребовлянської РДА в особі його начальника Кацана Й.П.
До організаційного комітету ввійшли:
- Прохоренко Л.І., заступник директора з науково-експертної роботи Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник
- Хома О.З., начальник управління освіти і науки Тернопільської ОДА.
- Кацан Й.П., начальник відділу освіти Теребовлянської РДА.
- Сурмай Л.О., завідувач районного методичного кабінету.
- Кацан М.Б., директор Теребовлянського НРЦ.
- Слободянюк Д.М., голова районної організації профспілки працівників освіти і науки України
- Ратинська Й., тренер вчителів, спеціаліст розвитку системи освіти в школах, керівник Центру Підвищення Кваліфікації Педагогів «PCKK» в Єленій Гурі Республіки Польща
- Коваль Л.В., завідувач відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, старший науковий співробітник, кандидат педагогічних наук
- Лапін А.В., старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук.
- Трофименко Л.І., старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник
- Кульбіда С. В., головний науковий співробітник відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор.
- Малинович Л.М., експерт Громадської Ради комісії з питань освіти та науки ЛОДА, кандидат психологічних наук, дефектолог.
В ході пленарного засідання та тренінгових занять учасники конференції ознайомилися з сутністю інклюзивного навчання, трансформацією суспільних поглядів щодо проблемних питань нормативно-правового регулювання, розглянули нові виклики та тенденції явища з гуманістичних позицій. Доповіді, презентації, майстер-класи учасників конференції були корисними для різнопрофільних фахівців у сфері освіти різного рівня, науково-педагогічних працівників, а також, хто цікавиться сучасними суспільно-освітніми тенденціями і проблемами запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах, в першу чергу, з позицій забезпечення рівного доступу до якісної освіти, поєднання досвіду загальноосвітніх і спеціальних закладів, ПМПК, ресурсних центрів, батьків, громадських об’єднань.
Участь у конференції взяли провідні експерти і вчені наукових установ України та Польщі, навчальних закладів, представники зацікавлених державних органів та громадських організацій.