На логопедичному занятті учні 2-Г класу вдосконалювали мовленнєве дихання, розвивали артикуляційні навики, проводили логопедичний самомасаж та вправи на розвиток дрібної моторики.
Організація корекційно-розвиткової роботи в НРЦ дозволяє здійснити корекцію мовленнєвого спілкування, покращити виразність мовленнєвого висловлювання, забезпечити дитині краще розуміння її мовлення оточуючими, що є необхідною умовою для розвитку особистості дитини, її інтеграції у суспільні відносини.
Оволодіння мовленням – це складний процес, що включає у себе такі напрями корекційної роботи, як: розвиток мовленнєвого дихання, голосу, нормалізацію темпу, ритму, інтонації мовлення, формування артикуляційних позицій на етапі постановки, автоматизацію, диференціацію звуків мовлення, розвиток слухової уваги та пам’яті, фонематичного слуху, фонематичних процесів, вдосконалення лексико-граматичних навиків, формування зв’язного мовлення.
Окрім зазначених напрямів корекційного впливу на розвиток мовлення використовуються і додаткові методи логопедичного впливу. Зокрема, на логопедичному занятті учні 2-Г класу вдосконалювали мовленнєве дихання, розвивали артикуляційні навики, проводили логопедичний самомасаж та вправи на розвиток дрібної моторики.