Учителі гуманітарних дисциплін працювали над практичним кейсом з методу «Світове кафе»
Під час другого дня методичного Тижня учителі гуманітарних дисциплін працювали над практичним кейсом з методу «Світове кафе», а саме: «Моделювання сучасного компетентнісного уроку для дітей з особливими освітніми потребами у площині використання інноваційних технологій».
Цю тему опрацювала і представила вчителька української мови та літератури Гавінська Н. Г. під час проведення уроку української літератури у 10-Б класі з теми «Жіноча доля у поемі Т. Г. Шевченка «Катерина». Урок дуже сподобався десятикласникам. Наталя Григорівна для перевірки домашнього завдання використала кодовий диктант. Із правильних відповідей утворився рік викупу Шевченка з кріпацтва.
Учні були поділені на дві групи. Перед першою групою стояло проблемне завдання: за допомогою методу «Мозкова атака» визначити проблеми твору, підтвердити свої думки цитатами з поеми «Катерина». Друга група за допомогою методу «PRESS» визначила, як автор ставився до Катерини і підтвердила це цитатами з твору. Розглянувши картину «Катерина», учні працювали над її символікою, характеризували образ головної героїні за допомогою прийому «Літературний силует». Обговорюючи вчинок Катерини, вчителька використала метод «Сторітелінг».
На закінчення десятикласники порівняли образ Катерини з образами дівчат з Бучі, Ірпіня, Дніпра і прийшли до висновку, що ще за часів Шевченка було зрозуміло, що москалі – це таке вселенське зло, яке не бачив світ, що це дійсно терористи, нікчеми, нелюди. З такими неможливо брататися.