Cпецсемінар «Альтернативна та додаткова комунікація, як засіб спілкування з учнями з особливими освітніми потребами».
Кожна дитина є особливою, і це незаперечно. Однак усе ж таки є діти, про яких кажуть «ОСОБЛИВІ» для того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. В навчально-реабілітаційному центрі навчаються і виховуються такі особливі діти, діти з особливими освітніми потребами, для навчання та розвитку комунікативних здібностей яких потрібні різноманітні сучасні технології та методики роботи.
З метою вдосконалення педагогічної майстерності працівників НРЦ, поширення особистого досвіду з побудови системи роботи з дітьми з ООП 12.01.2022 року вчителі корекційно-розвиткової роботи провели спецсемінар «Альтернативна та додаткова комунікація, як засіб спілкування з учнями з особливими освітніми потребами».
Педагоги-корекційники ознайомили молодих спеціалістів та інших педпрацівників НРЦ з наступними питаннями:
- І.Т.Федорчук у своєму виступі презентував форми та види роботи з дітьми, які мають порушення аутичного спектру;
- Ж.Б.Катіна висвітлила технології запуску мовлення у дітей з особливими освітніми потребами;
- О.М.Ломакіна ознайомила аудиторію із технікою використання піктограм, як засобу розвитку зв’язного мовлення;
- Р.А.Габрук розповідала про використання ігрових технологій під час навчання дітей з ООП та їх ефективний вплив на розвиток дитини;
- Л.Й.Демчук у своєму виступі зупинилася на такій формі діяльності корекційно-відновлювальної роботи з учнями, які мають порушення мовлення, як мнемотехніка.