Акція «16 днів проти насильства».
З метою привернення уваги учасників освітнього процесу до проблеми насильства у суспільстві та попередження негативних явищ, що можуть призвести до насилля або спровокувати його вчинення, щорічно з 25 листопада по 10 грудня проводяться різноманітні заходи у рамках акції «16 днів проти насильства».
Спільними зусиллям соціально-психологічної служби, вихователів та учнівського самоврядування проводилися просвітницько-інформаційні заходи.
Протягом усієї акції була облаштована інформаційна зона «Ми проти насильства», де всі охочі могли взяти корисну для кожного інформацію. Також вихователі разом з дітьми створили інформаційний дайджест «Я – проти насильства».
З метою з’ясування впливу слів та вчинків на емоційно-психологічний стан інших людей, розкрити необхідність вирішення проблемних ситуацій практичний психолог провела розмову в дружньому колі «В житті є цінним кожне слово. В житті цінуймо кожну мить» дітьми молодшого шкільного віку.
Також було залучено батьків до цієї проблеми, де вони пройшли онлайн-опитувальник «Покарання та заохочення дитини», отримали пам’ятки «Як говорити так, щоб діти слухали».
З метою підвищення рівня проінформованості учасників щодо проблеми торгівлі людьми учні 5-12 класів 30 листопада старшокласники переглянули фільм «Життя на продаж».
З нагоди відзначення Всесвітнього для бородьби зі СНІДом відбулася акція «Червона стрічка», також практичний психолог спільно з соціальним педагогом провели тренінг «Ми проти СНІДу, ми за життя» для учнів 8-12 класів. 7 грудня старшокласники взяли участь у грі «Фото-фішка», яка сприяє обговоренню актуальних питань щодо здоров’я та наслідків ризикованої поведінки, проблеми ВІЛ-інфікування, які постають перед сучасною молодою людиною.
Завершилася акція виставкою малюнків «Скажемо насильству – НІ!».
Проведені заходи, спонукали до аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків, а також шанобливе ставлення до людей (дітей) з особливими потребами.