На заняттях з художнього читання в 4-г класі досить часто відбуваються сеанси казкотерапії, де учні поринають у світ персонажів українських народних казок, відчуваючи та проживаючи сюжет разом з їх героями.
Казка - специфічний жанр усної народної творчості, адже є джерелом пізнавальної сили, а також цілющим струменем виховного потенціалу, що впливає на загальний розвиток дитячої особистості , зокрема дітей з ООП.
Залучення казки у корекційно-розвивальний процес несе в собі не лише вагоме навчальне і дидактичне значення, а й необхідний корекційний, лікувальний та реабілітаційний вплив. Ось і на заняттях з художнього читання в 4-г класі досить часто відбуваються сеанси казкотерапії, де учні поринають у світ персонажів українських народних казок, відчуваючи та проживаючи сюжет разом з їх героями.
Цього разу школярі прослухали казку "Колосок", визначили її головних героїв, відобразили їх у малюнках-розмальовках та в сюжетах магнітного театру і навіть перетворилися на Півника й мишенят Крутя та Вертя, завдяки казковим маскам. Потім усі разом переглянули мультфільм-казку на сюжет української народної казки "Колосок".