Прогулянка є однією із форм активного відпочинку дітей з особливими освітніми потребами в нашому Центрі.
Прогулянка є однією із форм активного відпочинку дітей з особливими освітніми потребами в нашому Центрі. Вона розв’язує, передусім, завдання відновлення розумової працездатності, а також розширення світогляду дітей, розвитку їх пізнавальних інтересів, формування навичок моральних взаємин, сприяє соціалізації та адаптації учнів в суспільстві.
З метою зміцнення здоров'я, профілактики втоми, фізичного та розумового розвитку дітей з особливими освітніми потребами, відновлення знижених у процесі діяльності функціональних ресурсів організму, створення позитивного емоційного фону вихователі Шовзда Л.С. та Максимів Н.І. систематично організовують та проводять цікаві та змістовні прогулянки з учнями старших класів .
Під час прогулянок діти з радістю та здивуванням відкривають для себе щось нове та пізнавальне, збагачують власний внутрішній світ уявленнями і поняттями про навколишнє середовище, активно відпочивають, милуються красою рідного краю.
Головне завдання педагогів у виховній діяльності не дати цьому прагненню згаснути, а сприяти його подальшому розвитку для успішної адаптації учнів з особливими освітніми потребами у соціумі.