A A A K K K
людям із порушенням зору
Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

План на 2024-2025 навчальний рік

План роботи на 2024 – 2025 н.р.

з/п

Напрямки діяльності з учасниками навчально го процесу

Термін проведення

Цільова

група/аудиторія

Відмітка про виконання

  1. Діагностика

1.1

Соціальна паспортизація класів

(виявлення пільгових та проблемних категорій учнів, які потребують соціально-педагогічної допомоги, підтримки та ведення їх соціально-педагогічного супроводу) НРЦ.

Вересень

2024р.

Січень

2025р.

Класні керівники

 

 

1.2

Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1-го, 5-го класів та їх психолого-педагогічний супровід.

Жовтень-листопад

 

Здобувачі освіти 1-х,

 5-х класів

 

 

1.3

Анонімне анкетування учнів про випадки булінгу (цькування) в школі.

Жовтень, квітень

Учні 5-12  кл.

 

1.4

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах.

Грудень

 

Учні 7-12  кл.

 

1.5

Індивідуальні діагностичні обстеження учнів з проблем неуспішності, порушенні поведінки, конфліктів.

Впродовж року (за запитом)

Учні 1-12 кл.

 

1.6

Соціально-педагогічне дослідження конфліктів,  випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу.

Впродовж року

Всі учасники навчального процесу

 

1.7

Визначення Інтернет-залежності.

Лютий 2025р.

Учні 7-12 кл.

 

1.8

Діагностика рівня вихованості учнів.

Впродовж року

Учні 2-12 кл.

 

1.9

Поглиблена діагностика учнів з ООП, які мають труднощі в пристосуванні до умов навчання НУШ з метою виявлення причин низького рівня адаптованості та надання рекомендацій учасникам освітнього процесу з питань сприяння повноцінній адаптації першокласників.

Лютий

Учні 1-х класів

 

1.10

Дослідження професійної спрямованості учнів з ООП.

Березень

Учні 9, 12кл.

 

1.11

Онлайн- та офлайн-опитування педагогів,  адміністрації, батьків, старшокласників щодо стану та перспектив партнерських взаємин і практик доброчесності в  НРЦ.

Березень

Педагоги,

адміністрація, батьки,старшокласники

 

1.12

Вивчення обізнаності учнів про формування навичок здорового способу життя.

Квітень

Учні 4-6 кл.

 

1.13

Перевірка відвідування школи учнями з ООП. Виявлення схильних до пропусків без поважних причин.

Впродовж року

Учні 1-12 кл.

 

1.14

Анкетування батьків, вчителів з різних питань шкільного життя.

Впродовж року (за запитом)

Батьки, вчителі

 

1.15

Індивідуальна та групова діагностика за запитами учнів, батьків, вчителів, адміністрації школи.

Впродовж року(за запитом)

Учні, батьки, вчителі

 

1.16

Соціально-педагогічне спостереження за поводженням учнів на уроках та перервах.

Впродовж року

Учні 1-12 кл.

 

1.17

Проведення соціально-педагогічного дослідження щодо виявлення рівня знань учнів про свої права та обов’язки.

Впродовж року

Учні 7-12 кл.

 

1.18

Соціально-педагогічне дослідження конфліктів,  випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу.

Впродовж року

Всі учасники освітнього процесу

 

1.19

Забезпечувати своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та супровід сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховної функції стосовно дітей, надання комплексної допомоги сім’ям з дітьми, отриманню державної допомоги.

Впродовж року

Учні НРЦ.

 

2. Профілактика в тому числі розвиток соціальних навичок

2.1

Проведення профілактичних заходів до Всесвітнього дня запобігання суїцидам.

Вересень

Учні 9-12

класів

 

 

2.2

Проведення тренінгових занять з питань профілактики торгівлі людьми.

Жовтень

Учні 7-12 класів

 

2.3

Бесіда-гра “ Країна здоров’я ”.

Жовтень

Учні 2-4 класів

 

2.4

Проведення заходів в рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля».

Листопад-грудень

Учні 1-12 класів

 

2.5

Профілактична бесіда “Правопорушення та відповідальність”.

Листопад

Учні 8-12 класів

 

2.6

Участь у Всеукраїнському тижні «Стоп булінг».

Грудень

Учні 1-12 класів

 

2.7

Години спілкування з питань профілактики ВІЛ-СНІДу.

Грудень

Учні 9-12 класів

 

2.8

Заняття з елементами тренінгу «Шкідливі звички і їх наслідки».

Січень

Учні 9-12 класів

 

2.9

Проведення тренінгів, годин спілкування  з питань Інтернет-безпеки.

Лютий

Учні 5-12 класів

 

2.10

Тренінг-гра «Щоб весело жити, слід усім дружити».

Березень

Учні 3-4 кл.

 

2.11

Година спілкування «Здоров’я та шкідливі звички».

Квітень

Учні 7-8 кл.

 

2.12

Бесіда «Обережно - незнайомці».

Травень

Учні 1-4 кл.

 

2.13

Проведення бесід з питань профілактики конфліктних ситуацій.

Впродовж року

Учні 1-12 класів

 

2.14

Проведення бесід з питань профілактики агресивності.

Впродовж року

Учні 1-12  класів

 

2.15

Проведення профілактичних бесід щодо негативного ставлення учнів один до одного.

Травень

Учні 1-4 класів

 

2.16

Формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, паління.

Впродовж року

 

Учні 7-12  класів

 

2.17

Профілактичні  заходи щодо  запобігання  правопорушень,  пропусків,  булінгу,  насилля,  неетичної  поведінки.

Впродовж року

Учні 1-12 класів

 

2.18

Профілактична робота щодо попередження будь-яких проявів насильства та жорстокості, попередження суїцидальних тенденцій серед учнів з  ООП.

Впродовж року

Учні 1-12 класів

 

2.19

Проведення індивідуальних корекційних занять з учнями з ООП, які мають проблеми у навчанні та поведінці.

Впродовж року

Учні 1-12 класів

 

2.20

Проведення годин спілкування з

Учнями з ООП для попередження їх втягнення до неформальних угрупувань, небезпечних для життя квестів та ігор.

Впродовж року

Учні 5-12 класів

 

2.21

Проведення соціально-психологічних заходів з профілактики адиктивної поведінки у підлітків.

Впродовж року

Учні 8-12 класів

 

3.Просвіта

3.1

Тренінгове заняття «Дружба нас єднає ».

Вересень

Учні 1-5 класів

 

3.2

Інтерактивна гра “Права дитини  в казках”.

Вересень

Учні 5-6 класів

 

3.3

Година спілкування “Чи вмію я дружити?”.

Вересень

Учні 1-4 класів

 

3.4

Лекторій «Алгоритм підтримання свого психологічного здоровʼя».

Вересень

Учні 6-8 класів

 

3.5

Тренінг “ Здорове харчування - здорове життя ”.

Жовтень

Учні 9-12 класів

 

3.6

Година спілкування “Простір без насилля”.

Жовтень

Учні 6-7 класів

 

 3.7

Просвітницькі заходи на тему насилля та його профілактики.

Листопад

Впродовж року

Учні 1-12 класів

 

3.8

Розвивальне заняття “ Подорож до країни добра ”.

Листопад

Учні 3-4

класів

 

3.9

Заняття з елементами тренінгу “Ми різні, але рівні”.

Листопад

Учні 6-7

класів

 

3.10

Тренінг “ Права дітей”.

Листопад

Учні 7-9

класів

 

3.11

Просвітницька бесіда “ Майбутня професія ”.

Грудень

Учні 9-12

класів

 

3.12

Складання порад «Як допомогти дітям впоратися з булінгом?».

Грудень

Учні 1-12 класів

 

 

3.13

Бесіда з елементами гри «Чарівний світ професій».

Січень

Учні 2-4 класів

 

3.14

Заняття з елементами тренінгу «Цінності у житті».

Січень

Учні 8-9 класів

 

3.15

Роз’яснювальна робота  з батьками здобувачів освіти щодо їх відповідальності за невідвідування учнями закладу без  поважних  причин.

Лютий

Батьки

 

3.16

Проведення занять з просвітницької програми «Безпечний інформаційний простір».

Лютий

Учні 6-12 класів

 

3.17

Проведення просвітницьких занять на тему безпечної поведінки в Інтернеті.

Лютий

Учні 4-6 класів

 

3.18

Психологічні тренінги з питань мотивації до навчання.       

Лютий

Учні 8-12 класів

 

3.19

Проведення просвітницьких тренінгів для вчителів.

Лютий

Педагоги

 

3.20

Психологічний тренінг «Байдужість-ворог людини».

Лютий

Учні 9-12 класів

 

3.21

Проведення профорієнтаційних бесід та тренінгів.

Лютий, березень, квітень

Учні 9-12 класів

 

3.22

Психологічний тренінг «Успішне  спілкування».

Березень

Учні 5-7 класів

 

3.23

Батьківський всеобуч-портфоліо  «Формуємо  батьківський авторитет».

Березень

Батьки

 

3.24

Година спілкування «Дозвілля та хоббі».

Березень

Учні 9-12 класів

 

3.25

Бесіда з елементами тренінгу «Як і чим випробовується дружба».

Березень

Учні 5-7 класів

 

3.26

Бесіда  “ Чи вмію я дружити”.

Березень

Учні 2-4 класів

 

3.27

Просвітницькі тренінги та бесіди з питань формування здорового способу життя.

Квітень

Учні 3-8 класів

 

3.28

Інтерактивна гра  «Світлофор ввічливості».

Квітень

Учні 1-4 класів

 

3.29

Тренінг  “Крокуємо до успіху”.

Квітень

Учнівське самоврядування

 

3.30

Рольова гра “Професії моїх батьків”.

Квітень

Учні 3-4 класів

 

3.31

Просвітницькі бесіди, лекції, тренінги, години спілкування щодо статевого виховання,  менструальної гігієни та фізіології дітей-підлітків  учасників освітнього процесу.

Впродовж року

Учні 7-12 класів

 

4.Консультування

4.1

Надання рекомендацій класним керівникам щодо соціальної паспортизації класів.

Вересень, січень

Класні керівники

 

4.2

Консультування батьків і класних керівників стосовно адаптації учнів з ООП  1-х, 5-х класів до навчання.

Впродовж року

Батьки, класні керівники,

вихователі

 

4.3

Надання рекомендацій, щодо вирішення конфліктних ситуацій.

Постійно

Учні, вчителі, батьки

 

4.4

Групове та індивідуальне консультування

за результатами діагностик.

Впродовж року

    Учні  1-12 класи

 

 

4.5

Надання рекомендацій щодо регулювання стосунків у класних колективах, щодо ефективного розподілу ролей в органах учнівського самоврядування та залучення учнів з ООП до роботи в гуртках та секціях.

Впродовж року

Класні керівники

 

 

4.6

Консультування з питань вибору професії.

Лютий-квітень

Учні 10-12 класів

 

4.7

Надання консультативної допомоги здобувачам освіти з ООП, які потрапили в складні життєві обставин.

Впродовж року

Учні НРЦ

 

4.8

Консультування учнів з ООП з питань культури поведінки та спілкування.

Впродовж року

Учні 1-12 класів

 

4.9

Консультування учнів з ООП щодо дотримання здорового способу життя.

Впродовж року

Учні 5-12 класів

 

4.10

Консультування учнів з питань експлуатації дитячої праці, торгівлі людьми, насильства.

Впродовж року

Учні 6-12 класів

 

4.11

Консультування учнів з ООП з питань підготовки до самостійного життя.

Травень

Учні 12 класу

 

4.12

Індивідуальні бесіди з батьками учнів з ООП, які часто пропускають заняття.

Впродовж року

Батьки

 

4.13

Консультативна підтримка дітей з ООП, батьки яких знаходяться  за кордоном.

Впродовж року

Діти, батьки яких знаходяться за кордоном

 

4.14

Консультації з питань булінгу серед учнів з ООП.

Впродовж року (за запитом)

Учні, педагоги, батьки

 

4.15

Консультації з питань Інтернет – залежності.

Впродовж року (за запитом)

Педагоги, учні, батьки

 

4.16

Консультації з питань адаптації  дітей ВПО.

Впродовж року (за запитом)

Учні, педагоги, батьки

 

4.17

Індивідуальна робота з учнями з ООП, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Впродовж року (за запитом)

Учні, які опинилися в СЖО

 

4.18

Консультування класних керівників з питань застосування прийомів і методів здійснення виховного впливу в процесі навчання.

Впродовж року (за запитом)

Класні керівники

 

 

Консультації з батьками дітей, які стоять на внутрішньошкільному обліку, мають сімейні труднощі у вихованні. 

Впродовж року

Батьки

 

5. Прогностична робота

5.1

Аналіз даних соціальної паспортизації НРЦ.

Вересень, січень

Класні керівники, адміністрація

 

5.2

Прогнозування на основі спостережень, опитувань, досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості чи групи.

Впродовж року

Учні НРЦ

 

5.3

Аналіз даних обстеження житлово-побутових умов дітей різних категорій.

Впродовж року (за запитом)

Учні різних категорій

 

5.4

Аналіз стану профілактики роботи з попередження шкідливих звичок та правопорушень. Виявлення позитивів та недоліків у профілактичній роботі з метою їх подальшої корекції.

Впродовж року

Учні НРЦ

 

6. Захисна робота, зв’язки з громадськістю

6.6

Соціально – правовий захист прав дітей, представлення їх інтересів у різноманітних інстанціях.

Впродовж року (за запитом)

Учні НРЦ

 

6.7

Захист і забезпечення прав і свобод дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу та під час перебування дитини в сім’ї.

Впродовж року (за запитом)

Учні НРЦ

 

6.8

Моніторинг за дотриманням прав дитини, та виконання своїх обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей.

Впродовж року (за запитом)

Учні НРЦ,  батьки, опікуни

 

6.9

Співпраця з державними та громадськими організаціями, установами, благодійними фондами, у функції яких входить соціально – правовий захист дітей.

Впродовж року (за запитом)

Державні та громадські організації

 

6.10

Налагодження співпраці з працівниками Національної поліції, службою у справах дітей, бюро вторинної правової допомоги, центром соціальних служб,  медичними працівниками, благодійними фондами та

організаціями, тощо.

Впродовж року (за запитом)

Працівники Національної поліції, служби у справах дітей, бюро вторинної правової допомоги, центр соціальних служб,  медичні працівники, благодійні фонди та

організації

 

6.11

Участь у роботі учнівського самоврядування.

Впродовж року

Учнівське самоврядування

 

7. Корекційна робота

7.1

Корекційні заняття для розвитку соціальної сфери.

Впродовж року

Учні 1-12 класів

 

7.2

Корекційні і адаптаційні заняття з учнями 1-х,5-х класів.

Впродовж року

Учні 1-х, 5-х класів

 

8. Організаційно – методична робота

8.1

Складання та затвердження річного плану роботи.

До 05.09

 

 

8.2

Поновлення та поповнення бази  новоприбулих дітей.

Вересень (впродовж року)

 

 

8.3

Складання орієнтовного  плану роботи на місяць.

Щомісяця

 

 

8.4

Оформлення облікової документації (журнал щоденного обліку роботи, протоколи консультацій, протоколи спостережень на уроці).

Впродовж року

 

 

8.5

Підготовка тестових бланків  для діагностики, анкетування.

Впродовж року

 

 

8.6

Підготовка навчальних, розвивальних, профілактичних заходів.

Впродовж року

 

 

8.7

Написання статистичного та аналітичного звітів.

Травень

 

 

8.8

Опрацювання нормативних документів із питань охорони дитинства, захисту інтересів неповнолітніх. Опрацювання методичної літератури. 

Впродовж року

 

 

8.9

Оформлення тематичних папок.

Впродовж року

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень