План на 2024-2025 навчальний рік
План роботи на 2024 – 2025 н.р.
№ з/п |
Напрямки діяльності з учасниками навчально го процесу |
Термін проведення |
Цільова група/аудиторія |
Відмітка про виконання |
|
||||
1.1 |
Соціальна паспортизація класів (виявлення пільгових та проблемних категорій учнів, які потребують соціально-педагогічної допомоги, підтримки та ведення їх соціально-педагогічного супроводу) НРЦ. |
Вересень 2024р. Січень 2025р. |
Класні керівники
|
|
1.2 |
Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1-го, 5-го класів та їх психолого-педагогічний супровід. |
Жовтень-листопад
|
Здобувачі освіти 1-х, 5-х класів
|
|
1.3 |
Анонімне анкетування учнів про випадки булінгу (цькування) в школі. |
Жовтень, квітень |
Учні 5-12 кл. |
|
1.4 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах. |
Грудень
|
Учні 7-12 кл. |
|
1.5 |
Індивідуальні діагностичні обстеження учнів з проблем неуспішності, порушенні поведінки, конфліктів. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні 1-12 кл. |
|
1.6 |
Соціально-педагогічне дослідження конфліктів, випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу. |
Впродовж року |
Всі учасники навчального процесу |
|
1.7 |
Визначення Інтернет-залежності. |
Лютий 2025р. |
Учні 7-12 кл. |
|
1.8 |
Діагностика рівня вихованості учнів. |
Впродовж року |
Учні 2-12 кл. |
|
1.9 |
Поглиблена діагностика учнів з ООП, які мають труднощі в пристосуванні до умов навчання НУШ з метою виявлення причин низького рівня адаптованості та надання рекомендацій учасникам освітнього процесу з питань сприяння повноцінній адаптації першокласників. |
Лютий |
Учні 1-х класів |
|
1.10 |
Дослідження професійної спрямованості учнів з ООП. |
Березень |
Учні 9, 12кл. |
|
1.11 |
Онлайн- та офлайн-опитування педагогів, адміністрації, батьків, старшокласників щодо стану та перспектив партнерських взаємин і практик доброчесності в НРЦ. |
Березень |
Педагоги, адміністрація, батьки,старшокласники |
|
1.12 |
Вивчення обізнаності учнів про формування навичок здорового способу життя. |
Квітень |
Учні 4-6 кл. |
|
1.13 |
Перевірка відвідування школи учнями з ООП. Виявлення схильних до пропусків без поважних причин. |
Впродовж року |
Учні 1-12 кл. |
|
1.14 |
Анкетування батьків, вчителів з різних питань шкільного життя. |
Впродовж року (за запитом) |
Батьки, вчителі |
|
1.15 |
Індивідуальна та групова діагностика за запитами учнів, батьків, вчителів, адміністрації школи. |
Впродовж року(за запитом) |
Учні, батьки, вчителі |
|
1.16 |
Соціально-педагогічне спостереження за поводженням учнів на уроках та перервах. |
Впродовж року |
Учні 1-12 кл. |
|
1.17 |
Проведення соціально-педагогічного дослідження щодо виявлення рівня знань учнів про свої права та обов’язки. |
Впродовж року |
Учні 7-12 кл. |
|
1.18 |
Соціально-педагогічне дослідження конфліктів, випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу. |
Впродовж року |
Всі учасники освітнього процесу |
|
1.19 |
Забезпечувати своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та супровід сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховної функції стосовно дітей, надання комплексної допомоги сім’ям з дітьми, отриманню державної допомоги. |
Впродовж року |
Учні НРЦ. |
|
2. Профілактика в тому числі розвиток соціальних навичок |
||||
2.1 |
Проведення профілактичних заходів до Всесвітнього дня запобігання суїцидам. |
Вересень |
Учні 9-12 класів |
|
2.2 |
Проведення тренінгових занять з питань профілактики торгівлі людьми. |
Жовтень |
Учні 7-12 класів |
|
2.3 |
Бесіда-гра “ Країна здоров’я ”. |
Жовтень |
Учні 2-4 класів |
|
2.4 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля». |
Листопад-грудень |
Учні 1-12 класів |
|
2.5 |
Профілактична бесіда “Правопорушення та відповідальність”. |
Листопад |
Учні 8-12 класів |
|
2.6 |
Участь у Всеукраїнському тижні «Стоп булінг». |
Грудень |
Учні 1-12 класів |
|
2.7 |
Години спілкування з питань профілактики ВІЛ-СНІДу. |
Грудень |
Учні 9-12 класів |
|
2.8 |
Заняття з елементами тренінгу «Шкідливі звички і їх наслідки». |
Січень |
Учні 9-12 класів |
|
2.9 |
Проведення тренінгів, годин спілкування з питань Інтернет-безпеки. |
Лютий |
Учні 5-12 класів |
|
2.10 |
Тренінг-гра «Щоб весело жити, слід усім дружити». |
Березень |
Учні 3-4 кл. |
|
2.11 |
Година спілкування «Здоров’я та шкідливі звички». |
Квітень |
Учні 7-8 кл. |
|
2.12 |
Бесіда «Обережно - незнайомці». |
Травень |
Учні 1-4 кл. |
|
2.13 |
Проведення бесід з питань профілактики конфліктних ситуацій. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
2.14 |
Проведення бесід з питань профілактики агресивності. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
2.15 |
Проведення профілактичних бесід щодо негативного ставлення учнів один до одного. |
Травень |
Учні 1-4 класів |
|
2.16 |
Формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, паління. |
Впродовж року
|
Учні 7-12 класів |
|
2.17 |
Профілактичні заходи щодо запобігання правопорушень, пропусків, булінгу, насилля, неетичної поведінки. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
2.18 |
Профілактична робота щодо попередження будь-яких проявів насильства та жорстокості, попередження суїцидальних тенденцій серед учнів з ООП. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
2.19 |
Проведення індивідуальних корекційних занять з учнями з ООП, які мають проблеми у навчанні та поведінці. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
2.20 |
Проведення годин спілкування з Учнями з ООП для попередження їх втягнення до неформальних угрупувань, небезпечних для життя квестів та ігор. |
Впродовж року |
Учні 5-12 класів |
|
2.21 |
Проведення соціально-психологічних заходів з профілактики адиктивної поведінки у підлітків. |
Впродовж року |
Учні 8-12 класів |
|
3.Просвіта |
||||
3.1 |
Тренінгове заняття «Дружба нас єднає ». |
Вересень |
Учні 1-5 класів |
|
3.2 |
Інтерактивна гра “Права дитини в казках”. |
Вересень |
Учні 5-6 класів |
|
3.3 |
Година спілкування “Чи вмію я дружити?”. |
Вересень |
Учні 1-4 класів |
|
3.4 |
Лекторій «Алгоритм підтримання свого психологічного здоровʼя». |
Вересень |
Учні 6-8 класів |
|
3.5 |
Тренінг “ Здорове харчування - здорове життя ”. |
Жовтень |
Учні 9-12 класів |
|
3.6 |
Година спілкування “Простір без насилля”. |
Жовтень |
Учні 6-7 класів |
|
3.7 |
Просвітницькі заходи на тему насилля та його профілактики. |
Листопад Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
3.8 |
Розвивальне заняття “ Подорож до країни добра ”. |
Листопад |
Учні 3-4 класів |
|
3.9 |
Заняття з елементами тренінгу “Ми різні, але рівні”. |
Листопад |
Учні 6-7 класів |
|
3.10 |
Тренінг “ Права дітей”. |
Листопад |
Учні 7-9 класів |
|
3.11 |
Просвітницька бесіда “ Майбутня професія ”. |
Грудень |
Учні 9-12 класів |
|
3.12 |
Складання порад «Як допомогти дітям впоратися з булінгом?». |
Грудень |
Учні 1-12 класів
|
|
3.13 |
Бесіда з елементами гри «Чарівний світ професій». |
Січень |
Учні 2-4 класів |
|
3.14 |
Заняття з елементами тренінгу «Цінності у житті». |
Січень |
Учні 8-9 класів |
|
3.15 |
Роз’яснювальна робота з батьками здобувачів освіти щодо їх відповідальності за невідвідування учнями закладу без поважних причин. |
Лютий |
Батьки |
|
3.16 |
Проведення занять з просвітницької програми «Безпечний інформаційний простір». |
Лютий |
Учні 6-12 класів |
|
3.17 |
Проведення просвітницьких занять на тему безпечної поведінки в Інтернеті. |
Лютий |
Учні 4-6 класів |
|
3.18 |
Психологічні тренінги з питань мотивації до навчання. |
Лютий |
Учні 8-12 класів |
|
3.19 |
Проведення просвітницьких тренінгів для вчителів. |
Лютий |
Педагоги |
|
3.20 |
Психологічний тренінг «Байдужість-ворог людини». |
Лютий |
Учні 9-12 класів |
|
3.21 |
Проведення профорієнтаційних бесід та тренінгів. |
Лютий, березень, квітень |
Учні 9-12 класів |
|
3.22 |
Психологічний тренінг «Успішне спілкування». |
Березень |
Учні 5-7 класів |
|
3.23 |
Батьківський всеобуч-портфоліо «Формуємо батьківський авторитет». |
Березень |
Батьки |
|
3.24 |
Година спілкування «Дозвілля та хоббі». |
Березень |
Учні 9-12 класів |
|
3.25 |
Бесіда з елементами тренінгу «Як і чим випробовується дружба». |
Березень |
Учні 5-7 класів |
|
3.26 |
Бесіда “ Чи вмію я дружити”. |
Березень |
Учні 2-4 класів |
|
3.27 |
Просвітницькі тренінги та бесіди з питань формування здорового способу життя. |
Квітень |
Учні 3-8 класів |
|
3.28 |
Інтерактивна гра «Світлофор ввічливості». |
Квітень |
Учні 1-4 класів |
|
3.29 |
Тренінг “Крокуємо до успіху”. |
Квітень |
Учнівське самоврядування |
|
3.30 |
Рольова гра “Професії моїх батьків”. |
Квітень |
Учні 3-4 класів |
|
3.31 |
Просвітницькі бесіди, лекції, тренінги, години спілкування щодо статевого виховання, менструальної гігієни та фізіології дітей-підлітків учасників освітнього процесу. |
Впродовж року |
Учні 7-12 класів |
|
4.Консультування |
||||
4.1 |
Надання рекомендацій класним керівникам щодо соціальної паспортизації класів. |
Вересень, січень |
Класні керівники |
|
4.2 |
Консультування батьків і класних керівників стосовно адаптації учнів з ООП 1-х, 5-х класів до навчання. |
Впродовж року |
Батьки, класні керівники, вихователі |
|
4.3 |
Надання рекомендацій, щодо вирішення конфліктних ситуацій. |
Постійно |
Учні, вчителі, батьки |
|
4.4 |
Групове та індивідуальне консультування за результатами діагностик. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класи
|
|
4.5 |
Надання рекомендацій щодо регулювання стосунків у класних колективах, щодо ефективного розподілу ролей в органах учнівського самоврядування та залучення учнів з ООП до роботи в гуртках та секціях. |
Впродовж року |
Класні керівники
|
|
4.6 |
Консультування з питань вибору професії. |
Лютий-квітень |
Учні 10-12 класів |
|
4.7 |
Надання консультативної допомоги здобувачам освіти з ООП, які потрапили в складні життєві обставин. |
Впродовж року |
Учні НРЦ |
|
4.8 |
Консультування учнів з ООП з питань культури поведінки та спілкування. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
4.9 |
Консультування учнів з ООП щодо дотримання здорового способу життя. |
Впродовж року |
Учні 5-12 класів |
|
4.10 |
Консультування учнів з питань експлуатації дитячої праці, торгівлі людьми, насильства. |
Впродовж року |
Учні 6-12 класів |
|
4.11 |
Консультування учнів з ООП з питань підготовки до самостійного життя. |
Травень |
Учні 12 класу |
|
4.12 |
Індивідуальні бесіди з батьками учнів з ООП, які часто пропускають заняття. |
Впродовж року |
Батьки |
|
4.13 |
Консультативна підтримка дітей з ООП, батьки яких знаходяться за кордоном. |
Впродовж року |
Діти, батьки яких знаходяться за кордоном |
|
4.14 |
Консультації з питань булінгу серед учнів з ООП. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні, педагоги, батьки |
|
4.15 |
Консультації з питань Інтернет – залежності. |
Впродовж року (за запитом) |
Педагоги, учні, батьки |
|
4.16 |
Консультації з питань адаптації дітей ВПО. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні, педагоги, батьки |
|
4.17 |
Індивідуальна робота з учнями з ООП, які опинилися в складних життєвих обставинах. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні, які опинилися в СЖО |
|
4.18 |
Консультування класних керівників з питань застосування прийомів і методів здійснення виховного впливу в процесі навчання. |
Впродовж року (за запитом) |
Класні керівники |
|
|
Консультації з батьками дітей, які стоять на внутрішньошкільному обліку, мають сімейні труднощі у вихованні. |
Впродовж року |
Батьки |
|
5. Прогностична робота |
||||
5.1 |
Аналіз даних соціальної паспортизації НРЦ. |
Вересень, січень |
Класні керівники, адміністрація |
|
5.2 |
Прогнозування на основі спостережень, опитувань, досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості чи групи. |
Впродовж року |
Учні НРЦ |
|
5.3 |
Аналіз даних обстеження житлово-побутових умов дітей різних категорій. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні різних категорій |
|
5.4 |
Аналіз стану профілактики роботи з попередження шкідливих звичок та правопорушень. Виявлення позитивів та недоліків у профілактичній роботі з метою їх подальшої корекції. |
Впродовж року |
Учні НРЦ |
|
6. Захисна робота, зв’язки з громадськістю |
||||
6.6 |
Соціально – правовий захист прав дітей, представлення їх інтересів у різноманітних інстанціях. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні НРЦ |
|
6.7 |
Захист і забезпечення прав і свобод дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу та під час перебування дитини в сім’ї. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні НРЦ |
|
6.8 |
Моніторинг за дотриманням прав дитини, та виконання своїх обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей. |
Впродовж року (за запитом) |
Учні НРЦ, батьки, опікуни |
|
6.9 |
Співпраця з державними та громадськими організаціями, установами, благодійними фондами, у функції яких входить соціально – правовий захист дітей. |
Впродовж року (за запитом) |
Державні та громадські організації |
|
6.10 |
Налагодження співпраці з працівниками Національної поліції, службою у справах дітей, бюро вторинної правової допомоги, центром соціальних служб, медичними працівниками, благодійними фондами та організаціями, тощо. |
Впродовж року (за запитом) |
Працівники Національної поліції, служби у справах дітей, бюро вторинної правової допомоги, центр соціальних служб, медичні працівники, благодійні фонди та організації |
|
6.11 |
Участь у роботі учнівського самоврядування. |
Впродовж року |
Учнівське самоврядування |
|
7. Корекційна робота |
||||
7.1 |
Корекційні заняття для розвитку соціальної сфери. |
Впродовж року |
Учні 1-12 класів |
|
7.2 |
Корекційні і адаптаційні заняття з учнями 1-х,5-х класів. |
Впродовж року |
Учні 1-х, 5-х класів |
|
8. Організаційно – методична робота |
||||
8.1 |
Складання та затвердження річного плану роботи. |
До 05.09 |
|
|
8.2 |
Поновлення та поповнення бази новоприбулих дітей. |
Вересень (впродовж року) |
|
|
8.3 |
Складання орієнтовного плану роботи на місяць. |
Щомісяця |
|
|
8.4 |
Оформлення облікової документації (журнал щоденного обліку роботи, протоколи консультацій, протоколи спостережень на уроці). |
Впродовж року |
|
|
8.5 |
Підготовка тестових бланків для діагностики, анкетування. |
Впродовж року |
|
|
8.6 |
Підготовка навчальних, розвивальних, профілактичних заходів. |
Впродовж року |
|
|
8.7 |
Написання статистичного та аналітичного звітів. |
Травень |
|
|
8.8 |
Опрацювання нормативних документів із питань охорони дитинства, захисту інтересів неповнолітніх. Опрацювання методичної літератури. |
Впродовж року |
|
|
8.9 |
Оформлення тематичних папок. |
Впродовж року |
|
|