1,2,3,4 НУШ інт. поруш. пом. та важкого ступеня
Наказ № 917 від 16.08.2018 р. додаток 16
до Типової освітньої програми
Навчальний план
Теребовлянського навчально-реабілітаційного центру
для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеня; інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів
1,2,3,4 клас
Освітньої галузі |
Навчальні предмети
|
Кількість годин на тиждень по класах |
|||
Інваріантна складова |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Мови і література |
Формування навичок читання та письма |
4+3 |
4+3 |
4+3 |
4+3 |
Математика |
Формування елементарних математичних уявлень |
2+2 |
2+2 |
2+2 |
2+2 |
Природнича Соціальна і здоров’язбережувальна Громадська та історична |
Я досліджую світ |
3 |
2+1 |
2+1 |
2+1 |
Соціально-побутове орієнтування |
2 |
3 |
3 |
3 |
|
Фізкультурна |
Адаптивна фізична культура |
3 |
3 |
3 |
3 |
Технологічна інформатична |
Предметно-практична навчання |
2 |
2 |
2 |
2 |
Мистецька |
Розвиток художньо-естетичних навичок |
2 |
2 |
2 |
2 |
Усього |
23 |
24 |
24 |
24 |
|
Корекційно розвиткова робота |
Ритміка |
1 |
1 |
1 |
1 |
Логопедичні заняття |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Психомоторний та сенсорний розвиток |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Альтернативна комунікація |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
5 |
6 |
7 |
7 |
|
Курс «Основи гуманістичної моралі» |
- |
- |
1 |
1 |
|
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
20 |
21 |
22 |
22 |
|
Сумарна кількість годин інваріантної і варіантної складових |
31 |
32 |
33 |
33 |
Директор навчально-
реабілітаційного центру Марія КАЦАН
Заступник директора
з навчальної роботи Дарія КАПЕЛЮХ