ПЛІДНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДАВНЬОЇ СПІВПРАЦІ
Педагогічний колектив Теребовлянського НРЦ висловлює щиру подяку спеціалістам Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, які на осінніх канікулах (25 жовтня – 28 жовтня 2021року) дистанційно надали освітні послуги з підвищення кваліфікації. Курси підвищення кваліфікації були проведені відповідно до вимог «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників» (Постанова КМУ від 21.08.2019 року №800 зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 27.12. 2019 року №1133) з використанням інноваційних освітніх технологій.
Спеціалісти
відділу логопедії:
Трофименко Людмила Іванівна - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник,
Мартинюк Зоряна Степанівна - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник;
відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку:
Чеботарьова Олена Валентинівна - завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, кандидат педагогічних наук,
Гладченко Ірина Вікторівна - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник,
М’якушко Оксана Іванівна - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник,
Блеч Ганна Олександрівна - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник;
відділу освіти дітей з порушеннями слуху:
Жук Валентина Володимирівна - старший науковий співробітник,
Таранченко Оксана Миколаївна - доктор педагогічних наук, провідний науковий співробітник;
Вовченко Ольга Анатоліївна - кандидат психологічних наук, докторант Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка, Національна академія педагогічних наук України
надали змістовну наукову-методичну інформацію з питань:
- CУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТА КОМБІНОВАНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ.
- ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.
- СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.
- ІННОВАЦІЙНІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ.
- ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ.
- ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕНЬ ЛЕКСИЧНОЇ ТА ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ.
- СПЕЦИФІКА КРИЗИ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ОСІБ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ.
Протягом чотирьох днів навчання вчителі НРЦ мали можливість задати спеціалістам Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України найбільш актуальні питання зі сфери навчально-корекційної діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами та отримати вичерпні і змістовні відповіді.
Особлива подяка з організаційних питань куратору курсів Костенко Тетяні Миколаївні.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ У НАСТУПНОМУ РОЦІ!!!