A A A K K K
людям із порушенням зору
Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

На логопедичному занятті учні 2-Г класу вдосконалювали мовленнєве дихання, розвивали артикуляційні навики, проводили логопедичний самомасаж та вправи на розвиток дрібної моторики.

Дата: 26.11.2021 15:32
Кількість переглядів: 75

Організація корекційно-розвиткової роботи в НРЦ дозволяє здійснити корекцію мовленнєвого спілкування, покращити виразність мовленнєвого висловлювання, забезпечити дитині краще розуміння її мовлення оточуючими, що є необхідною умовою для розвитку особистості дитини, її інтеграції у суспільні відносини.

Оволодіння мовленням – це складний процес, що включає у себе такі напрями корекційної роботи, як: розвиток мовленнєвого дихання, голосу, нормалізацію темпу, ритму, інтонації мовлення, формування артикуляційних позицій на етапі постановки, автоматизацію, диференціацію звуків мовлення, розвиток слухової уваги та пам’яті, фонематичного слуху, фонематичних процесів, вдосконалення лексико-граматичних навиків, формування зв’язного мовлення.

Окрім зазначених напрямів корекційного впливу на розвиток мовлення використовуються і додаткові методи логопедичного впливу. Зокрема, на логопедичному занятті учні 2-Г класу вдосконалювали мовленнєве дихання, розвивали артикуляційні навики, проводили логопедичний самомасаж та вправи на розвиток дрібної моторики.

Фото без опису       Фото без опису

Фото без опису       Фото без опису

Фото без опису       Фото без опису

Фото без опису       Фото без опису

Фото без опису       Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень