Під час вивчення теми «Дії пов’язані із особистою гігієною» у 2-Г класі спільні ігри та справи будувалися на основі простих комунікативних навичок
Кожна дитина потребує спілкування, але не кожна має змогу реалізувати цю потребу. На уроках альтернативної комунікації для дітей з особливими освітніми потребами, яким недоступне звичне для інших мовлення, зрозумілими стають різноманітні засоби комунікації. Спілкування за допомогою жестів, міміки, картинок, фотографій, піктограм, технічних засобів допомагає дитині налагодити взаємодію як з однолітками, так і з дорослими. Правильний вибір системи комунікації істотно полегшить перебування особливої дитини в соціумі, а також стимулюватиме в неї загальний розвиток мовлення.
Під час вивчення теми «Дії пов’язані із особистою гігієною» у 2-Г класі спільні ігри та справи будувалися на основі простих комунікативних навичок, за допомогою яких діти встановлювали контакт, обмінювалися інформацією про миття рук милом від бактерій. На уроці школярі працювали з картками РECS із зображеннями засобів гігієни й ознайомилися з візуальним розкладом «Як правильно мити руки».