A A A K K K
людям із порушенням зору
Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Заняття з «Розвитку мовлення» у 4-В класі.

Дата: 15.02.2022 20:07
Кількість переглядів: 32

Когнітивні стратегії навчання визначаються як плани, дії, кроки та процеси, спрямовані на реалізацію будь-якого навчального завдання. Це прийоми, що вчать думати, формують здатність учнів розширювати сферу застосування набутих знань. Одним із таких прийомів є навчання у співпраці.

Саме на співпрацю спирається вчитель корекційної роботи Оксана Ломакіна на заняттях з «Розвитку мовлення» у 4-В класі. Завдяки цьому прийому, учні з ООП вчаться формулювати, аналізувати, аргументувати власну думку, погляд, ідею, тобто вчаться вчитися. Навчальне спілкування «учень – учень» допомагає не лише сформувати навички вирішення проблем, але і розвиває вищі функції мислення. Тим самим створюється умова для активного навчання, де кожен учень отримує можливість діяти, виконуючи навчальне завдання.

Опрацьовуючи лексичну тему «Тварини лісу», учні відгадували тварин за тінню та за характерними ознаками, виконували вправи «Хмаринка слів», «Плутаниця», а також самі створювали загадки-описи. За допомогою піктограм будували речення, з опорою на ейдетичні ланцюги вправи «Розкажи» складали розповідь про диких тварин.

       

На зображенні може бути: 4 людини, дитина, люди стоять, люди сидять та у приміщенні       На зображенні може бути: 3 людини та у приміщенні

На зображенні може бути: 6 людей, люди стоять та у приміщенні


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень