Тиждень протидії булінгу.
Кожна людина, яка живе в соціумі, може зіштовхнутися із фізичним чи психологічним насильством щодо себе. Особливо це твердження є актуальним у стосунках між дітьми шкільного віку та молоді. На сьогоднішній день надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках учнівської молоді. Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг, який можна вважати першим кроком до справжнього насильства та злочинної поведінки. Діти є найбільш вразливою категорією, вони соціалізуються, навчаються різним моделям поведінки, і, на жаль, булінг стає однією з таких моделей. Саме тому до цієї проблеми не слід ставитися легковажно.
З метою забезпечення прав, свобод та інтересів молоді, формування у здобувачів освіти здатності протистояти булінгу, навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, створення особистої мирної стратегії поведінки в конфлікті, запобігання насильству в учнівському середовищі з 20 по 24 вересня 2021 року в Теребовлянському НРЦ проведено Тиждень протидії булінгу. Упродовж цього періоду учні з ООП стали учасниками ряду просвітницько-профілактичних заходів, спрямованих на інформування учасників освітнього процесу про шкільний булінг, адміністративну відповідальність за вчинення булінгу (цькування), опрацювали інформацію про види булінгу, міри покарання, навчилися відрізняти булінг від звичайного конфлікту.
Упродовж Тижня діяла організована бібліотекарем НРЦ тематична полиця «Стоп булінг!», на якій діти мали можливість ознайомитися з літературою, що висвітлює проблеми булінгу. У початковій школі проведено годину класного керівника на тему «Вчимося толерантному спілкуванню», зі старшокласниками педагоги обговорили питання безпеки користування соціальними мережами. У свою чергу, виховательський склад провів бесіди-обговорення малюнків «Дружба та образа» (1-3 класи), до Міжнародного дня боротьби проти насилля – інформаційно-просвітницьке заняття «Скажемо «Ні!» насильству в сім’ї» (4-9 класи). Практичний психолог закладу упродовж Тижня вивчала психологічний мікроклімат в учнівських колективах шляхом проведення соціометричного дослідження, презентувала учням інформаційний бюлетень «Все про булінг», обговорила зі школярами різні хвилюючі їх питання та наголосила, що у закладі функціонує «Скринька довіри», куди вони можуть звернутися, якщо їм складно і хочеться з кимось поговорити, зберігши анонімність.
Усі заходи проводилися для кожного учнівського колективу окремо, дотримуючись санітарно-гігієнічних вимог сьогодення.