Школярі 5-Г класу розширили свої знання про птахів, які залишаються зимувати у нас на Україні
Пріоритетними завданнями освітнього процесу в спеціальному закладі загальної середньої освіти є всебічний розвиток учнів з особливими освітніми потребами. Саме вчитель впливає на пробудження в них допитливості та інтересу до знань.
На уроках природознавства діти формують основні пізнавальні уміння та навички, зразки поведінки в суспільстві. Сьогодні, 24 листопада, школярі 5-Г класу розширили свої знання про птахів, які залишаються зимувати у нас на Україні. Дізналися про зміни в живій та неживій природі, в житті рослин та тварин взимку, простежили залежність життя птахів від сонячного тепла під час вправи «Синоптична хвилинка». Ознайомилися зі способом життя та поведінкою осілих птахів. Вчилися проявляти любов до природи та доброзичливе ставлення через бажання допомагати птахам взимку .
Учні насолоджувалися голосами природи та співом птахів під час прослуховування аудіозапису «Пташині голоси».
Продовженням теми «Птахи взимку» став урок мистецтва, на якому виготовили об’ємну аплікацію з круп та насіння. Чудовим стимулятором розвитку дрібної моторики стало створення об’ємної аплікації «Синичка». В роботі використовували пшоно та насіння соняшника.
Незважаючи на рухові порушення та порушення просторового сприймання, діти з особливими освітніми потребами охоче займаються образотворчою діяльністю, художньою працею, оскільки ця галузь відкриває перед ними дуже багато цікавого. Дитина має можливість відобразити в роботі свій внутрішній світ, настрій та емоції. Формуються особисті якості дитини: посидючість, акуратність, працьовитість, бажання якнайкраще виконати роботу, та паралельно з тим відбувається вдосконалення рухів рук та пальців.