Режим роботи НРЦ
Режим дня
Назва режимних моментів |
1-ші класи |
2-4 класи |
5-11 класи |
Підйом |
07.00 |
07.00 |
07.00 |
Ранкова зарядка |
07.00-07.10 |
07.00-07.10 |
07.00-07.10 |
Ранковий туалет, прибирання спалень |
07.10-07.30 |
07.10-07.30 |
07.10-07.40 |
Прогулянка на відкритому повітрі, ранкові лікувально-профілактичні процедури |
|
|
07.40-08.00 |
Сніданок |
07.30-08.00 |
07.30-08.00 |
08.00-08.20 |
Прогулянка на відкритому повітрі, ранкові лікувально-профілактичні процедури |
08.00-08.20 |
08.00-08.20 |
|
Підготовка до уроків |
08.20-08.30 |
08.20-08.30 |
08.20-08.30 |
1-й урок |
08.30-09.05 |
08.30-09.10 |
08.30-09.15 |
2-й урок |
09.25-10.00 |
09.25-10.05 |
09.25-10.10 |
3-й урок |
10.20-10.55 |
10.20-11.00 |
10.20-11.05 |
ІІ сніданок |
11.00-11.15 |
11.00-11.15 |
11.15-11.30 |
Відпочинок на свіжому повітрі |
11.15-11.30 |
11.15-11.30 |
|
4-й урок |
11.30-12.05 |
11.30-12.10 |
11.30-12.15 |
5-й урок |
12.25-13.00 |
12.25-13.05 |
12.25-13.10 |
Обід |
13.05-13.25 |
13.05-13.25 |
|
6-й урок |
13.25-14.00 |
13.25-14.05 |
13.25-14.10 |
Обід |
|
|
14.10-14.30 |
7-й урок |
14.30-15.05 |
14.30-15.10 |
14.30-15.15 |
8-й урок |
15.25-16.00 |
15.25-16.05 |
15.25-16.10 |
Відпочинок, прогулянка на свіжому повітрі. Корекційні індивідуальні та групові заняття з психологом, соціальним педагогом, індивідуальні заняття з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови (для дітей з порушеннями слуху), індивідуальні заняття з розвитку мовлення (для дітей з порушеннями мови), альтернативна комунікація, психомоторний та сенсорний розвиток, логопедичні заняття (для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку) |
13.25-16.00 (якщо 5 уроків)
14.10-16.00 (якщо 6 уроків) |
13.25-16.00 (якщо 5 уроків)
14.10-16.00 (якщо 6 уроків) |
14.30-16.15 (якщо 6 уроків)
15.15-16.15 (якщо 7 уроків) |
Підвечірок |
16.00-16.15 |
16.00-16.15 |
16.15-16.30 |
Сюжетно-рольові, дидактичні, розвивальні ігри (1 кл.) Самопідготовка. Індивідуальні заняття з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови (для дітей з порушенням слуху), індивідуальні заняття з розвитку мовлення (для дітей з порушеннями мови), альтернативна комунікація, психомоторний та сенсорний розвиток, логопедичні заняття (для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку) (2-12 кл.) |
16.15-17.15 |
16.15-17.15 |
16.30-18.00 |
Виховні заняття (за окремим режимом кожної групи). Індивідуальні заняття з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови (для дітей з порушенням слуху), індивідуальні заняття з розвитку мовлення (для дітей з порушеннями мови), альтернативна комунікація, психомоторний та сенсорний розвиток, логопедичні заняття (для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку) |
17.15-18.15 |
17.15-18.15 |
18.00-19.00 |
Вечірня прогулянка, ігрова діяльність, лікувально-профілактичні процедури, гурткові заняття. Корекційні індивідуальні та групові заняття з психологом, соціальним педагогом, індивідуальні заняття з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови (для дітей з порушеннями слуху), індивідуальні заняття з розвитку мовлення (для дітей з порушеннями мови), альтернативна комунікація, психомоторний та сенсорний розвиток, логопедичні заняття (для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку) |
18.15-18.30 |
18.15-18.30 |
|
Вечеря |
18.30-18.50 |
18.30-18.50 |
19.00-19.20 |
Особистий час , прогулянка, бібліотека, перегляд телепередач, ігри |
18.50-20.30 |
18.50-20.30 |
19.20-21.00 |
Вечірній туалет, підготовка до сну |
20.30-21.00 |
20.30-21.00 |
21.00-21.30 |
Сон |
21.00 |
21.00 |
21.30 (5-9 класи) 22.00 (10-11 класи) |
ПРИМІТКА
Виховні заняття:
1-4 класи
Понеділок 17.15 – 18.15 читання художньої літератури
Вівторок 17.15 – 18.15 гуртки, творчі майстерні
Середа 17.15 – 18.15 спортивна година
Четвер 17.15 – 17.45 ціннісно-орієнтована діяльність
Четвер 17.45 – 18.15 ігри за інтересами
П’ятниця 17.45 – 18.15 суспільно-корисна праця
5-12 класи
Понеділок 18.00 – 19.00 читання художньої літератури (5-12 кл.)
Вівторок 18.00 – 19.00 гуртки, творчі майстерні (3а, 5а, 7а, 5в, 7в, 7б, 9б, 10б)
Вівторок 18.00 – 19.00 спортивна година (3б, 4б, 6б, 9а, 10а, 11а, 12а)
Середа 18.00 – 18.30 ціннісно-орієнтована діяльність (5-12 кл.)
Четвер 18.00 – 19.00 гуртки, творчі майстерні (3б, 4б, 6б, 9а, 10а, 11а, 12а)
Четвер 18.00 – 19.00 спортивна година (3а, 5а, 7а, 5в, 7в, 7б, 9б, 10б)
П’ятниця 18.00 – 19.00 суспільно-корисна праця
Розпорядок дня
на суботу
Час |
Зміст роботи |
07.00 – 09.00
09.00 – 09.30
09.30 – 11.00
11.00 – 11.30
11.30 – 14.00
14.00 – 14.30
14.30 – 15.30
15.30 – 17.00
17.00 – 17.15
17.15 – 19.00
19.00 – 19.20
19.20 – 21.00
21.00 – 22.00
22.00
|
Підйом дітей, ранкова фізична зарядка, ранковий туалет, прибирання спалень.
Сніданок
Години чистоти: генеральне прибирання спальних приміщень, самообслуговування
Другий сніданок
Прогулянки на свіжому повітрі, рухливі ігри, заняття в спортивних секціях, екскурсії
Обід
Тихий час
Години самоврядування, творчості та розвитку
Підвечірок
Прогулянки на свіжому повітрі, рухливі ігри
Вечеря
Години спілкування зі світом: перегляд телепередач, інтернет-спілкування
Гігієнічні процедури, підготовка до сну
Сон (1 – 4 класи о 21.30)
|
Розпорядок дня
на неділю
Час |
Зміст роботи |
07.00 – 09.00
09.00 – 09.30
09.30 – 11.00
11.00 – 11.30
11.30 – 14.00
14.00 – 14.30
14.30 – 15.30
15.30 – 17.00
17.00 – 17.15
17.15 – 19.00
19.00 – 19.20
19.20 – 21.00
21.00 – 22.00
22.00
|
Підйом дітей, ранкова фізична зарядка, ранковий туалет.
Сніданок
Прогулянки на свіжому повітрі, рухливі ігри на свіжому повітрі, загартування
Другий сніданок
Прогулянки, екскурсії
Обід
Тихий час
Години творчості та розвитку
Підвечірок
Прогулянки, рухливі ігри на свіжому повітрі
Вечеря
Години спілкування зі світом: перегляд телепередач, інтернет-спілкування
Гігієнічні процедури, підготовка до сну
Сон (1– 4 класи о 21.30)
|