Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Тиждень методичного об?єднання вчителів природничо-математичних дисциплін

З  03.02.2020 р. по 07.02.2020 р. у Центрі проходив тиждень методичного об´єднання вчителів природничо-математичних дисциплін.

У понеділок, 3 лютого,  до учнів Центру завітала в гості цариця наук – Математика. Діти із задоволенням тренувалися у розв´язуванні логічних задач, які підготувала вчитель математики  І. І. Чоп´як.

У вівторок, 4 лютого, під час перерв учні продовжили змагатися у майстерності  розв´язування задач – головоломок (вчитель математики О. П. Брухівська). Вчителем фізики Б. І. Буртаком у цікавій формі проведено позакласний захід «Фізичні явища в природі». 

       

       

У середу, 5 лютого, діти разом з педагогами Центру під керівництвом вчителя хімії Ю. І. Корольчук-Лях прийняли участь у майстер класі з миловаріння. Всі учасники проявили креативність у виготовленні і оформленні мила.

       

       

Четвер, 6 лютого, розпочався із відвідин відкритого уроку з основ здоров´я у   4-Б класі на тему «Перехрестя. Види перехресть» (вчитель І.Є. Бедзик). На уроці у формі гри діти вчилися переходити вулицю, знайомилися із видами перехресть. Основний акцент уроку був спрямований на дотримання учнями правил дорожнього руху та збереження життя і здоров´я дітей.   На позакласному заході «Сучасні електронні засоби та свідоме ставлення до власного здоров´я» учні разом з вчителем  біології  М.Й. Ходинецькою    поповнили свої знання щодо впливу сучасних  електронних засобів на здоров´я людини. Підсумковим етапом став виступ шкільної агітбригади з теми « Мій світ у всесвітній павутині ».

Було підведено підсумки математичного конкурсу «У світі логіки». Переможці: учень 7-А класу Шостопаль Назар та учень 7-Б класу Філіпчук Михайло.

       

       

 

У п´ятницю, 7 лютого, у формі круглого столу відбулося засідання методичного об´єднання.  Було проведено підсумки тижня, а також вчителі  обмінялися досвідом з теми «Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів, виховання свідомого ставлення до власного здоров’я».